stiefurkel Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 hoe kan ik de politie met een special command(coplock) hun auto laten sluiten? ik gebruik de Godfather Source weet iemand nog een goed cars system voor de godfather source? Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Volgens mij zit dat er al ingebouwd. Daar ga ik vanuit omdat Valhallagaming ook de Gf source gebruikt. Probeer eens /lock housecar en /lock lastcar Anders moet je eens iets proberen à la: if(strcmp("/coplock", cmdtext, true) == 0) { if(!IsACopCar(GetPlayerVehicleID(playerid))) { SendClientMessage( blablabla You are not in a cop car ); } else { SetVehicleParamsForPlayer(GetPlayerVehicleID(playerid), playerid, 0, 1); // 0 = pijl? nu geen, 1 = deuren op slot? Nu op slot } } Waarschijnlijk ga je een loop moeten gaan gebruiken om de deuren voor iedereen gesloten te maken, maar ik ben niet heel erg goed in het maken van loops. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.