Sjorszzz Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Is het mogelijk om met een programma ofzo een klein flimpje als buraeublad achtergrond in te stellen? Zodat je een bewegende achtergrond hebt? Reageren
Masturmind Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Ja, dan moet je een GIF animatie maken, bijv. met flash Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Masturmind zei: Ja, dan moet je een GIF animatie maken, bijv. met flash Kan ik misschien wat meer uitleg krijgen? Want hier snap ik niet veel van. Je kan dus niet al een bestaand filmpje gebruiken? Reageren
Timske Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Flash kun je niet als achtergrond gebruiken. Je kan bijvoorbeeld Gamani proberen, gratis trail op Gamani.com. Het is heel makkelijk! Je kan er plaatjes mee afspelen. Gebruik ik vaak voor banners etc. maar kan ook als achtergrond Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Maar is het dan ook mogelijk om bijv. een trailer van GTA 4 als buraueblad achtergrond in te stellen? Reageren
Timske Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Sjorszzz zei: Maar is het dan ook mogelijk om bijv. een trailer van GTA 4 als buraueblad achtergrond in te stellen? Uhm dat zal misschien kunnen. Met een programma kun je het bijvoorbeeld opnemen en dan slaat die het als bijv. als .gif op. Maar zo´n programma heb ik niet meer, wel ooit gehad Reageren
gybrus Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Weetje: Je kan html paginas als achtergrond gebruiken als je dan de gta iv trailer erin zet kun je die zonder al teveel moeite zien. Reageren
Timske Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 gybrus zei: Weetje:Je kan html paginas als achtergrond gebruiken als je dan de gta iv trailer erin zet kun je die zonder al teveel moeite zien. Ja, hoe dan. Reageren
QuaZ Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ja, dat is mogelijk. Download VLC Media Player Open je videoclip Video -> Bureaubladachtergrond Je kan het geluid uitzetten dmv Audio -> Audio Spoor -> Deactiveer Om hem over je hele bureaublad te strekken, moet je spelen met Video -> Verklein Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 gybrus zei: Weetje:Je kan html paginas als achtergrond gebruiken als je dan de gta iv trailer erin zet kun je die zonder al teveel moeite zien. Kan je hier wat meer informatie over geven? Of wat gedetaileerder uitleggen? Reageren
Dvt Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) Met Windows Dreamscene kun je de meeste video bestanden die Windows Media Player kan openen als desktop achtergond gebruiken. Alleen is het enkel voor Vista Ultimate. Maar als je een aangepaste versie download kun je het nog wel op Vista Home Premium krijgen. Maar het kan idd ook met VLC. Bewerkt: 2 september 2008 door Dvt Reageren
FerryN Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Sjorszzz zei: gybrus zei: Weetje:Je kan html paginas als achtergrond gebruiken als je dan de gta iv trailer erin zet kun je die zonder al teveel moeite zien. Kan je hier wat meer informatie over geven? Of wat gedetaileerder uitleggen? Je maakt een HTML bestand aan, met een videolink naar een filmpje, en dan kan je die alsgoed is zien op je achtergrond, zo kan je ook webpagina's als achtergrond gebruiken, maar ik weet niet zeker dat je bv. youtube als achtergrond kan zien. Reageren
K.O. Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Volgens mij werkt dit inderdaad. Als je met de rechtermuisknop op je bureaublad klikt en vervolgens op Eigenschappen klikt, kom je in "Eigenschappen voor Beeldscherm". Op het tabblad Bureaublad kun je op Bladeren klikken. Je kunt dan bij 'Bestandstypen' HTML pagina's aanklikken. Nu kun je dus een lokaal opgeslagen HTML pagina als achtergrond gebruiken. Links, afbeeldingen en flash bestanden werken allemaal. Volgens mij kun je alleen niet scrollen. Je kunt dus ook standaard webpagina's als GTAForum, Google of Youtube als achtergrond gebruiken. Je maakt gewoon een HTML bestand met (i)frames en je linkt naar die sites. Je hebt bijna alle mogelijkheden die je met gewone HTML pagina's ook hebt. Voor je filmpje hoef je deze alleen maar in een HTML pagina te zetten en je kunt hem als achtergrond instellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.