stefan321 Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 kan ik ergens mijn videokaart upgraden?? veel spelle kan ik niet spelen omdat mijn videokaart dan niet ondersteun -.- Reageren
moechy Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Je zal een nieuwe moeten kopen dan. Reageren
stefan321 Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Je zal een nieuwe moeten kopen dan. vid kaart of pc?? Reageren
Naudin Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Vidkaart, behalve als je een oude processor ofzo hebt dan gaat ie bottlenecken(dat het niet goed samen kan werken en je er dus helemaal niks aan hebt) en dus zou je meer nieuw moeten. Als je redelijk nieuw moederbord hebt met PCI Express X16 kun je gewoon mooi vidkaartje kopen voor 150-200 ofzo en die zet je er zo in heel eenvoudig. Reageren
Masturmind Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Je zal een nieuwe moeten kopen dan. vid kaart of pc?? Ik zou tog wel om de 4 jaar een nieuwe kopen, ik weet niet hoelang jij die van jou hebt, mr dat j het even weet. Reageren
Naudin Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Je zal een nieuwe moeten kopen dan. vid kaart of pc?? Ik zou tog wel om de 4 jaar een nieuwe kopen, ik weet niet hoelang jij die van jou hebt, mr dat j het even weet. Ik heb 1-2jaar geleden nieuw mobo, vidkaart en processor gekocht en ga in december weer nieuwe vidkaart+processor+kast+voeding kopen... Bewerkt: 28 augustus 2008 door Naudin Reageren
stefan321 Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 ik ga dan wel ff zoeke voor nieuwe vid kaart Reageren
Naudin Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 ik ga dan wel ff zoeke voor nieuwe vid kaart Als je hier even de specs van je pc post (bijv met Flitskikker Infotool) kunnen we je advies geven als je dat wil. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.