Grand Theft Brommer Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Hoi, ik heb 2 vragen. 1ste vraag:D ik zoek een goeie video editor, ik gebruik nu windows movie maker en dat is dikke kak. 2.als ik met fraps film met gta sa, dan is 1: het spel sloom en 2. als ik het filmpje terug krijg zie je niet het hele beeld en das k*t.. nouw dit waren mij vraagies Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Ten eerste hoort dit niet in Feedback. Maar ik zal je vragen zo goed mogelijk beantwoorden, want ik heb er ook niet zo veel verstand van. 1. Sony Vegas 8.0 moet een goed programma zijn. Het is natuurlijk wat ingewikkelder dan MovieMaker. Maar je kan er professionele filmpjes mee maken. Dit programma is overigens niet gratis te downloaden, in ieder geval niet legaal. 2. Je kan dit verminderen, door het geluid niet mee op te nemen, dan is het al een stuk minder sloom. Het nadeel is dan natuurlijk dat je geen geluid hebt. En neemt Fraps bij andere dingen het wel op volledig scherm op ? Kijk anders eens goed in de instellingen. Succes Reageren
Grand Theft Brommer Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ten eerste hoort dit niet in Feedback. Maar ik zal je vragen zo goed mogelijk beantwoorden, want ik heb er ook niet zo veel verstand van.1. Sony Vegas 8.0 moet een goed programma zijn. Het is natuurlijk wat ingewikkelder dan MovieMaker. Maar je kan er professionele filmpjes mee maken. Dit programma is overigens niet gratis te downloaden, in ieder geval niet legaal. 2. Je kan dit verminderen, door het geluid niet mee op te nemen, dan is het al een stuk minder sloom. Het nadeel is dan natuurlijk dat je geen geluid hebt. En neemt Fraps bij andere dingen het wel op volledig scherm op ? Kijk anders eens goed in de instellingen. Succes maar hoe haal je dat dan weg bij fraps 1.9? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Laat ik even alles beantwoorden : 1ste vraag:D ik zoek een goeie video editor, ik gebruik nu windows movie maker en dat is dikke kak. Ikzelf gebruik Sony Vegas Pro 8.0. Deze kost minstens $526.95 als je hem bij de Sony Creative Software website besteld. Je kan ook een trial downloaden, functies zijn beperkt. 2.als ik met fraps film met gta sa, dan is 1: het spel sloom en 2. als ik het filmpje terug krijg zie je niet het hele beeld en das k*t.. Tja, download de recenste versie van Fraps van fraps.com. De recenste versie van Fraps is Fraps 2.9.4. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.