Jump to content

The driver

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze missie krijg ik niet gedaan.

Ik raak in de problemen bij de laatste brug voor de finish.

Net voor de bocht word ik geramd door 2 policecars waardoor ik in het gras raak en weer achteruit moet en op dat moment komt je tegenstander voorbij waardoor ik steeds verlies.

Zou iemand deze missie kunnen voltooien op mijn savegame?

Alvast bedankt voor diegene die hem voor mij wil doen.

Geplaatst:

Ach, alleen top coureurs kunnen "The Driver" zonder cheats voltooien. Gelukkig heb ik een goede vriend daarvoor, en ik ga het binnenkort zelf ook nog proberen.

Geplaatst:
Ach, alleen top coureurs kunnen "The Driver" zonder cheats voltooien. Gelukkig heb ik een goede vriend daarvoor, en ik ga het binnenkort zelf ook nog proberen.

Ik kan egt wel rijden hoor...

Geplaatst:
Sorry, ik krijg m niet goed uitgepakt, kun j m miss opnieuw posten?

Edit: MISSION PASSED

Ik post nu een Nieuwe.

Geplaatst:
Sorry, ik krijg m niet goed uitgepakt, kun j m miss opnieuw posten?

Edit: MISSION PASSED

Ik post nu een Nieuwe.

Plaats deze savegame in de map "mijn documenten/GTA:VC userfiles

Geplaatst:
ik snap het niet

iedereen zegt dat ie moeilijk is maar ik beuk hem gewoon aan de kant en dan kan ik er vandoor scheuren

Ja, me 2, je moet gwn een beetje kunnen rijden en hem de weg afsnijden.

Geplaatst: (bewerkt)

Jullie zijn alle twee fantastisch hoor, maar als je eens logisch nadenkt, is geluk het belangrijkste in deze missie. Ik heb de Storyline van GTA Vice City nu reeds 20 keer uitgespeeld en heb de missie The Driver dus al voldoende gespeeld. Elke keer gebeurt er wel iets anders waardoor Hillary de leiding verliest en jij simpel de race kunt uitrijden. Hij botst tegen een muurtje, wordt aangereden door een politiewagen, raakt vast in een steegje,... Als jij hem gaat beuken loop je zelf de kans om de controle over het voertuig te verliezen en dan is de race automatisch verloren. Het opgeven na twee of drie pogingen is slecht voor je zelfvertrouwen en wanneer je de missie zelf niet haalt, zal je hem ook nooit halen omdat je met het idee in je hoofd zit "Deze missie is te moeilijk, het gaat me nooit lukken". Zelfvertrouwen, geduld, geluk en oefening is alles wat je nodig hebt om deze opdracht tot een goed einde te brengen.

Edit: Misschien is het beter dat jullie hier verder gaan, aangezien dit topic namelijk enkel bedoeld was voor het halen van de savegame. ;)

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:
Het opgeven na twee of drie pogingen is slecht voor je zelfvertrouwen en wanneer je de missie zelf niet haalt, zal je hem ook nooit halen omdat je met het idee in je hoofd zit "Deze missie is te moeilijk, het gaat me nooit lukken". Zelfvertrouwen, geduld, geluk en oefening is alles wat je nodig hebt om deze opdracht tot een goed einde te brengen.

Edit: Misschien is het beter dat jullie hier verder gaan, aangezien dit topic namelijk enkel bedoeld was voor het halen van de savegame. ;)

Had ik ook toen ik het vroeger deed, lukt me nooit,maar toch geprobeert, en toen reed hij tegen een boom ^_^

• 4 weken later...
Geplaatst:

het is inderdaad zo dat je toch wel een beetje met een Sentinel overweg

moet kunnen wil je deze missie binnen 3 keer overnieuw halen.

Nadat Hilary mij een puntje gaf tegen mijn voorbumber verminderde ik vaart,

wachtte tot een bocht en gaf hevig gas. Hilary wil dan bv naar rechts maar omdat jij tegen zijn achterbumber

aanzit met 200KM per uur rijd hij gewoon door.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...