Jump to content

The driver

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
het is inderdaad zo dat je toch wel een beetje met een Sentinel overweg

moet kunnen wil je deze missie binnen 3 keer overnieuw halen.

Nadat Hilary mij een puntje gaf tegen mijn voorbumber verminderde ik vaart,

wachtte tot een bocht en gaf hevig gas. Hilary wil dan bv naar rechts maar omdat jij tegen zijn achterbumber

aanzit met 200KM per uur rijd hij gewoon door.

ik vond\vind de Sentinel een mooie auto en dus reed ik er al vaak in dus....

Bewerkt: door guib
Geplaatst:
Ach, alleen top coureurs kunnen "The Driver" zonder cheats voltooien. Gelukkig heb ik een goede vriend daarvoor, en ik ga het binnenkort zelf ook nog proberen.

Ik kan egt wel rijden hoor...

Nou, dan ben jij dus een topcoureur. En het maakt overigens niet uit of je nou erg geoefend bent. Oke, het maakt het wel iets makkelijker, maar een Sabre Turbo is nog steeds veel sneller!

Geplaatst: (bewerkt)
Ach, alleen top coureurs kunnen "The Driver" zonder cheats voltooien. Gelukkig heb ik een goede vriend daarvoor, en ik ga het binnenkort zelf ook nog proberen.

Ik kan egt wel rijden hoor...

Nou, dan ben jij dus een topcoureur. En het maakt overigens niet uit of je nou erg geoefend bent. Oke, het maakt het wel iets makkelijker, maar een Sabre Turbo is nog steeds veel sneller!

Je kunt ook gewoon valsspelen zonder cheats, door hem met de P.I.T. Maneuver uit GTA SA te raken zodat ie vervolgens achter een muurtje vast komt te zitten. :eten:

Bewerkt: door Basssss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...