MartyCeha Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Ik ben nu een tijdje 16 en ik wil graag een scooter/brommer kopen. Maar ik wil niet al te veel geld uitgeven. Eerst kon het me niet boeien wat ik zou kopen. Het kreng moet me van A naar B brengen. Maar een vriend van me heeft pas een Yamaha Aerox voor maar 500 euro gekocht (!) van een kennis van hem. Hij was 2 jaar oud en er was niets mis mee. Ik vond het echt een geweldig apparaat en nu wil ik er ook zo een. Maar is dat nu wel zo verstandig? Want zo'n buitenkansje ligt er voor mij niet klaar. Voor 500 euro kan ik net een Vespa Ciao kopen. Een Aerox voor 500 euro is altijd een behoorlijk "opknappertje" (zeg maar gerust 'gigantische opknapper'). Ik ben niet zo technisch aangelegd dus sleutelen wordt niet zo'n succes Ik kan nog altijd die van m'n opa kopen, maar die heeft al de nodige kilometers gelopen... Wat zouden jullie doen? Reageren
Vegeta Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 hmm dj euro een aerox genoeg keuzes wat je steeds vaker ziet in amsterdam is een neos Reageren
tjippie Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Ik ben nu een tijdje 16 en ik wil graag een scooter/brommer kopen. Maar ik wil niet al te veel geld uitgeven. Eerst kon het me niet boeien wat ik zou kopen. Het kreng moet me van A naar B brengen. Maar een vriend van me heeft pas een Yamaha Aerox voor maar 500 euro gekocht (!) van een kennis van hem. Hij was 2 jaar oud en er was niets mis mee. Ik vond het echt een geweldig apparaat en nu wil ik er ook zo een. Maar is dat nu wel zo verstandig? Want zo'n buitenkansje ligt er voor mij niet klaar. Voor 500 euro kan ik net een Vespa Ciao kopen. Een Aerox voor 500 euro is altijd een behoorlijk "opknappertje" (zeg maar gerust 'gigantische opknapper'). Ik ben niet zo technisch aangelegd dus sleutelen wordt niet zo'n succes Ik kan nog altijd die van m'n opa kopen, maar die heeft al de nodige kilometers gelopen...Wat zouden jullie doen? zooo whajo jongen, die vriend van jou heeft het goed geflikt, een aerox voor 500 euro :O:O maar ik zou gewoon voor een thomos gaan hahah, of je koopt hem van je opa die vragen nie zoveel ervoor, je familie Reageren
Jay; Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Als het brommertje van je opa een stuk goedkoper is en je kan ermee van A naar B, gewoon kopen dan. Ik zou dat tenminste doen, dit omdat ik niet zoveel waarde hecht aan het uiterlijk van een product. Met al die nieuwe dingen moet je tegenwoordig weer een hele hoop geld uitgeven en voor je het weet heb je niks. Tja, als die van je opa niet lang meer kan zou ik iets kopen waar je op de lange termijn nog mee kan rijden. Maar kan die er nog wel even mee door, gewoon doen. Reageren
Dieko Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik ken mensen die voor 500 Euro een auto verkopen. Maar als ik jou was zou ik nog sparen voor een auto Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Wat Dieko en Jay; zegggen Gewoon een goedkoop kreng kopen wat me van A naar B brengt en dan doorsparen voor een auto Bedankt jongens! Reageren
Thabit Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Koop een Honda MTX of MT5. Is een goedkope schakelbrommer die tegenwoordig allemaal harder lopen dan toegstaan. Je vind ze voor rond die 400 euro voor een met een 70cc erop Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Koop een zipje, zijn niet duur, en gaan retehard als het moet Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Heb op marktplaats een Honda Wallaroo gevonden inde buurt. Die dingen gaan hard hoor Ik denk dat ik nog wat te onervaren ben voor een Honda MT5. Ik denk dat die andere beter is omdat ie wat lichter is In m'n hele leven heb ik ongeveer 2 uur op een brommer gezeten Dus erg veel ervaring heb ik niet. Reageren
Vegeta Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Tjah hangt er ook vanaf waarvoor je het wilt gebruiken, k zie me zelf niet naar school gaan met een schakel brommer. Ik neem later misschien een : Tamaha Aerox of een Dj Kymco. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.