Jump to content

nieuwe EE


tjippie

Recommended Posts

ik was ff aant het cruisen zoals gewoonlijk, toen ik opeens het gebouw tegenkwam van ''24''

(het was 's nachts ;)) en ik kijk op de ramen, en ik zie een rendier (??) en aan de andere kant een klein kindje wegrennen (dit was geproduceert door de lichten van het gebouw) ik kan foto's maken, maar wel heel erg amateur achtig, want ik heb geen in-game snapshooter.

jullie mogen me niet geloven of wel, maar ik heb het serieus gezien (of ik heb teveel fantasie) maar goed, post hier niet van die: BEWIJS!! shizzle, want daar ben ik druk mee bezig :tu:\

owh btw, het was (als ik het goed heb) in bohan. je ziet het vanzelf wel, want het is het enige echt grote gebouw in dat gebied.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjippie

    13

  • AXIO

    10

  • TalkingPear

    4

  • Danoontje_nl

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Door de lichten?

Een kind zien wegrennen in GTA?

Mischien een liliputter.

Maar ik ga wel een kijkje nemen morgen.

nee kijk: het was te zien op het gebouw, net zoals die lul op het gebouw bij vice city, begrijp je?:)

maar dan hier zie je dus een eeland ofzo achter een jongetje aanrennen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

oke mensen, mijn excuses voor mijn lange afwezigheid op dit onderwerp, maar ik had het beetje druk en was dit alweer vergeten.

dit keer meen ik het: ik ga morgen ECHT snapshots maken (alleen onprofessioneel want ik heb geen ingame snapshot maker ofzo :puh:) dus jullie zien morgen hoogstwaarschijnlijk online staan (anders in de avond :tu: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof hier echt helemaal niets van. Die lichteffecten zullen vast een rendier hebben gevormd, maar dat je daarbij een kind heb zien wegrennen lijkt me wel erg onwaarschijnlijk. Tevens is het handig dat als je een Easter Egg topic aanmaakt, je vanaf het begin al bewijs toevoegt. Hoe kunnen we je geloven zonder bewijs? Als je geen screen/snapmap etc. in de hoofdpost zet kunnen we er weinig mee en krijg je alleen maar spam-reacties. Ik kijk er naar uit om je screen van rendier en kind te zien maar ik weet haast zeker dat het allemaal in de lichteffecten zit en het een stukje met je eigen fantasie te maken heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof hier echt helemaal niets van. Die lichteffecten zullen vast een rendier hebben gevormd, maar dat je daarbij een kind heb zien wegrennen lijkt me wel erg onwaarschijnlijk. Tevens is het handig dat als je een Easter Egg topic aanmaakt, je vanaf het begin al bewijs toevoegt. Hoe kunnen we je geloven zonder bewijs? Als je geen screen/snapmap etc. in de hoofdpost zet kunnen we er weinig mee en krijg je alleen maar spam-reacties. Ik kijk er naar uit om je screen van rendier en kind te zien maar ik weet haast zeker dat het allemaal in de lichteffecten zit en het een stukje met je eigen fantasie te maken heeft.

nee ik zeg dat het leek alsof het een kind was

maar toch leek die meer op dat bomberman gassie

maar ik ga echt showen morgen! niet dissen ofzo :S

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...