Jump to content

nieuwe EE


tjippie

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjippie

    13

  • AXIO

    10

  • TalkingPear

    4

  • Danoontje_nl

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

oke mensen, niet zeggen dat het niet bestaat en shit.. maar ben ervandaag echt niet aan gekomen + de vriendin van me broer is ter, dus ik kan niet achter de xbox (als je begrijpt wat ik bedoel ^_^ ) maar morgen komt het er echt! en als het niet komt, mag een moderator me bannen om onnodige onderwerpen te starten over nep EE's :)

de eer is aan jullie :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

oke mensen, niet zeggen dat het niet bestaat en shit.. maar ben ervandaag echt niet aan gekomen + de vriendin van me broer is ter, dus ik kan niet achter de xbox (als je begrijpt wat ik bedoel ^_^ ) maar morgen komt het er echt! en als het niet komt, mag een moderator me bannen om onnodige onderwerpen te starten over nep EE's :)

de eer is aan jullie :tu:

Vaarwel?

Je dag is al voorbij :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

plek van EE/gebouw

dit is de snapmap, als die goed is tenminste :)

en hier zijn de bewijzen, als jullie het niet zien. dan zorg ik er wel voor dat bij mijn volgende post er rode kringetjes omheen staan zodat je het beter ziet :)

bewijs nmr1 (west kant):

foto0003lb0.jpg

bewijs nmr2 (noord kant):

foto0009ld7.jpg

srry dat het zo lang op zich liet w8en en @hierboven: ik ben nou ook weer niet zo goed in fotofloppen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

1. dat is bohan niet

2. zie niemand rennen ofzo

*zucht* ik kan tog wel eens foute maken? en met die benen lijkt het net alsof ze rennen, het lijkt ook niet op wat ik heb gepost in mijn beginpost, srry... maar zie je het wel ofnie?

Link to comment
Delen op andere websites

1. dat is bohan niet

2. zie niemand rennen ofzo

*zucht* ik kan tog wel eens foute maken? en met die benen lijkt het net alsof ze rennen, het lijkt ook niet op wat ik heb gepost in mijn beginpost, srry... maar zie je het wel ofnie?

die fout had mensen wel even zoekenminuten kunnen besparen :bonk:

ik zie alleen lichten die uit en aan staan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...