Danoontje_nl Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 is het bewijs er al? Reageren
tjippie Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 oke mensen, niet zeggen dat het niet bestaat en shit.. maar ben ervandaag echt niet aan gekomen + de vriendin van me broer is ter, dus ik kan niet achter de xbox (als je begrijpt wat ik bedoel ) maar morgen komt het er echt! en als het niet komt, mag een moderator me bannen om onnodige onderwerpen te starten over nep EE's de eer is aan jullie Reageren
FerryN Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 oke mensen, niet zeggen dat het niet bestaat en shit.. maar ben ervandaag echt niet aan gekomen + de vriendin van me broer is ter, dus ik kan niet achter de xbox (als je begrijpt wat ik bedoel ) maar morgen komt het er echt! en als het niet komt, mag een moderator me bannen om onnodige onderwerpen te starten over nep EE's de eer is aan jullie Vaarwel? Je dag is al voorbij Reageren
Forumrunner Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Leuke smoesjes, Ik geloof er alleen niks van. Als je geen tijd hebt dan maak je gewoon tijd? Of niet? Reageren
globekiller Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Nou ben benieuwd, wanneer het eindelijk komt ik ga in de tussentijd alvast zoeken een snapmap of een screen zou inderdaad wel goed zijn Reageren
Jozz Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Euuuuhhhh........ Ik geloof er niks meer van Bewerkt: 21 september 2008 door jozz Reageren
Mr.sjakes Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Waar is dat gebouw dan ? De enigste grote gebouwen zijn waar Elizabeta zit . Reageren
AXIO Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Geef hem de tijd, hij heeft een paar dagen nodig met photoshoppen Reageren
tjippie Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 plek van EE/gebouw dit is de snapmap, als die goed is tenminste en hier zijn de bewijzen, als jullie het niet zien. dan zorg ik er wel voor dat bij mijn volgende post er rode kringetjes omheen staan zodat je het beter ziet bewijs nmr1 (west kant): bewijs nmr2 (noord kant): srry dat het zo lang op zich liet w8en en @hierboven: ik ben nou ook weer niet zo goed in fotofloppen Reageren
AXIO Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 1. dat is bohan niet 2. zie niemand rennen ofzo Reageren
tjippie Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 1. dat is bohan niet2. zie niemand rennen ofzo *zucht* ik kan tog wel eens foute maken? en met die benen lijkt het net alsof ze rennen, het lijkt ook niet op wat ik heb gepost in mijn beginpost, srry... maar zie je het wel ofnie? Reageren
AXIO Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 1. dat is bohan niet2. zie niemand rennen ofzo *zucht* ik kan tog wel eens foute maken? en met die benen lijkt het net alsof ze rennen, het lijkt ook niet op wat ik heb gepost in mijn beginpost, srry... maar zie je het wel ofnie? die fout had mensen wel even zoekenminuten kunnen besparen ik zie alleen lichten die uit en aan staan Reageren
Hayte Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 ik vind dit wel erg vergezocht... Reageren
LangeDraak Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Lost Sorry maar ik zie er helemaal niets in... Ik zal vanavond wel even naar het gebouw zelf gaan... Misschien dat het dan wat beter te zien is maar ik heb het idee dat je een grote fantasie hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.