Danoontje_nl Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik zie er geen fuck in, sorry hoor. Dat jij erop let hey jezus mina waar slaat dat op? hij zegt toch dat het geen EE is Reageren
Perron55 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 zullen we zeggen dat deze topic gelocked wordt? het raakt hier allemaal een beetje off topic en het ruikt hier een beetje aangebrand Reageren
Elt_n Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik ben even gaan kijken en volgens mij heb ik het gebouw gevonden. Ik zag er een soort eekhoorn/ konijn in Reageren
tjippie Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik ben even gaan kijken en volgens mij heb ik het gebouw gevonden. Ik zag er een soort eekhoorn/ konijn in [FOTO!!!] JA! dat is hem gelukkig ben ik niet de enige Reageren
gtagamerman1 Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Waar staat dat gebouw ? Ik wil het wel checken ff vrage waar staat dat gebouw en welk gebouw van ''24'' CTU ofz?? Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Maar wat heeft dat te maken met 24 dan? Leuk gevonden van de figuren! Reageren
Daafiedos Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 dudes in bewijs 2 zie ik boven aan (of bijna bovenaan) een gezicht.... het is geen EE... maar boeie want het is wel cool Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Waar staat dat gebouw ? Ik wil het wel checken ff vrage waar staat dat gebouw en welk gebouw van ''24'' CTU ofz?? Het gebouw staat volgens mij hier. Verder zie ik hier zeker geen Easter Egg in maar eerder een op hol geslagen fantasie. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 jeetje het is geen fantasie maar ht is er niet expres in geplaatst door rockstar het is grappig jullie zitten hem egt af te tuigen doe effe rustig goed gevonden hoor! je heb wel oog voor detail Reageren
AXIO Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 jeetje het is geen fantasie maar ht is er niet expres in geplaatst door rockstarhet is grappig jullie zitten hem egt af te tuigen doe effe rustig goed gevonden hoor! je heb wel oog voor detail weet je wel wat aftuigen betekend? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 ja iemand in elkeer rammen enz ben nie gek hoor! Reageren
AXIO Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 ja iemand in elkeer rammen enz ben nie gek hoor! Dan tuigen we hem dus ook niet af Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 jullie doen net of hij alles fout dee neem niet alles zo sirieus! Reageren
AXIO Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 jullie doen net of hij alles fout dee neem niet alles zo sirieus!we zeggen gewoon de waarheid word hij boos, dus ga hem nou niet lopen verdedigen Reageren
TalkingPear Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 jullie hadden gelijk het was geen ee maaar hij heeft het wel goed gevonden zeg nou eerlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.