End Of The Riot Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Zijn de meeste onder julie blind. Je ziet toch aan de west kant onderaan dat de lichten een rendier vormt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 Dit lijkt me allemaal heel raar. Rockstar heeft juist nooit kinderen en dieren in de GTA's verwerkt. (Is mij ooit verteld). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EE hunter Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik ben even gaan kijken en volgens mij heb ik het gebouw gevonden. Ik zag er een soort eekhoorn/ konijn in het hoofd... PLAYBOY TEKEN?? dat zou duidelijk een Rockstar grap zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Ik ben even gaan kijken en volgens mij heb ik het gebouw gevonden. Ik zag er een soort eekhoorn/ konijn in Hoelang heeft die konijn niet te eten gehad. Hij lijkt wel beetje mager.... Een zwerver konijn? En volgensmij hebben zijn pootjes wat polio. Bewerkt: 14 december 2008 door kevinkrs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Inderdaad, je kan in ieder gebouw waarin sommige lichten aanstaan en andere niet wel een dier vinden, maar ik geloof nooit dat r* deze EE zo bedoeld heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gorgoknight Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) owja ik reed toevallig langs en toen zag ik inderdaad een eland en een ventje wat wegrend Bewerkt: 15 december 2008 door gorgoknight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 owja ik reed toevallig langs en toen zag ik inderdaad een eland en een ventje wat wegrend Ik zie er niks in. Alleen wat gekliederd rood maar dat is alles. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gorgoknight Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 @ kevinkrs ik was ff aant het cruisen zoals gewoonlijk, toen ik opeens het gebouw tegenkwam van ''24'' (het was 's nachts ) en ik kijk op de ramen, en ik zie een rendier (??) en aan de andere kant een klein kindje wegrennen (dit was geproduceert door de lichten van het gebouw) ik kan foto's maken, maar wel heel erg amateur achtig, want ik heb geen in-game snapshooter. jullie mogen me niet geloven of wel, maar ik heb het serieus gezien (of ik heb teveel fantasie) maar goed, post hier niet van die: BEWIJS!! shizzle, want daar ben ik druk mee bezig \ owh btw, het was (als ik het goed heb) in bohan. je ziet het vanzelf wel, want het is het enige echt grote gebouw in dat gebied. dat zie je in dat plaatje, als je erop klikt dan zie je een rendier en een wegrennend mannetje en op de foto daarboven zonder die rode kleur zodat je het "beter" ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Als je nog eens kijkt naar die foto hierboven zit er onder dat ventje of die andere, een donker stuk in de vorm van een Z. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Lol, Jos heeft gwn af en toe teveel fantasie, wel geinig hoor, mja, het is menselijk om overal vormen in te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R1CK Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Ik denk niet dat dit een EE is omdat easter egs meestal duidelijker zijn. En deze een beetje vaag is en door de meeste niet gezien wordt. En zo kan ik nog van alles zien in dat gebouw inplaats van die eland/rendier en dat kind en de Z van zoro. Bewerkt: 25 december 2008 door R1CK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Ik was een beetje rond aan het rijden met m'n auto in GTA IV en toen zag ik een West-Egyptische Witte Neushoorn weglopen met de Paashaas op z'n rug. Hij zei iets vaags maar ik weet niet precies wat want ik had subtitles uit maar hij zei iets van "Volgende week spawnt hier een andere Easter Egg in de singleplayer game van iedereen - Rockstar". Iedereen dus volgende week zoeken door de hele map en misschien vinden we dan een easter egg! Ik wou overigens een foto nemen maar m'n hond had net m'n camera opgegeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeNimRudeSam Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 ik heb het zelf ook gezien en ik zag der ook hetzelfde in! goed gevonden btw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik zie het er een beetje in. Iedereen ziet er wat anders in, de ene ziet als rechter een 3 Tand van Poseidon. en de andere een vaag kruis. Iedereen ziet er dus iets anders in. Gebruik je Fantasie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.