Jump to content

Die Hard's Showroom

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo forumgenoten,

Ik ben een beginneling met het photoshoppen, maar aangezien ik (nog altijd) met Paint werk, moet je niet te veel van me verwachten. Wanneer ik uiteindelijk een eigen computer heb zal ik verder gaan met Photoshop. ;)

Ik ben voornamelijk bezig met Die Hard-artwork. Als ik uiteindelijk Photoshop heb zal ik verder gaan met andere onderwerpen. Hier enkele voorbeelden van mijn creaties.

SIG's:

livefreeordiehardrc7.jpg

livefreeordiehardhelifp1.jpg

(Deze staat ook in mijn Handtekening, alleen dan met Live Free or Die Hard erin. Helaas staat die SIG op een andere PC waardoor ik die niet tot mijn beschikking heb om hier te plaatsen)

diehardtruckpm9.jpg

livefreeordiehardavaterzj2.jpg

(Deze heb ik in mijn Avatar)

Dit was tot nu toe alles, morgen maak ik nog wat meer en die zal ik dan in een nieuw berichtje plaatsen. Onthou dat ik alles met Paint doe waardoor ik niet beschik over allemaal mooie kleurtjes enz. Het Live Free or Die Hard logo in mijn handtekening heb ik dus ingezoomed en alles eromheen weg moeten halen met de gum ( Er stond een screen achter :muur:), wat dus al knap lastig is met Paint.

Ik show hier ook mijn vorderingen wanneer ik eenmaal Photoshop heb. Hopelijk vinden jullie dit nog redelijk voor wat ik met Paint doe. :)

Mvg,

Die Hard

Geplaatst:

Jij ookal een showroom xD Lekker zwart/wit bezig maar k vind de 2e het mooiste die je ook in je handtekening hebt op dit moment. Vraag me ook af hoe ze die foto hebben gemaakt.

In geheel krijg je van mij een 8,341 :7

Geplaatst:

Update:

SIG's

livefreeordiehard20vh8.png

livefreeordiehardfire20lw5.jpg

Excuses voor het streepje rechtsbovenin.

mcclanepistolfi6.png

mcclanepistollm9.jpg

mcclane20aq1.jpg

Wat vonden jullie van deze reeks? Hopelijk reageren er nu wat meer mensen. ;)

Mvg,

Die Hard

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...