Jump to content

Software kan niet worden verwijderd..

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste forummeers, ik zit met een raar probleem, kijk eens:

Ik ga naar configuratie scherm, dan naar Software, en verschijnt dit venstertje:

klasse.jpg

Druk ik maar ok dan..

Dan ben ik in Software, zie ik dit:

geenprog.jpg

Scroll ik naar beneden, zie ik een programma en wil ik het verwijderen:

noooo.jpg

Ik kan gewoon niet doen! Wie weet wat ik moet doen?

Groeten,

Miek

Geplaatst:

Heeft geen zin; de value's blijven werken in de registry waardoor het nog steeds op de computer aanwezig is.

Geplaatst:

Download TuneUp Utilities. Dat is een zeer handig programma om o.a. programma's te verwijderen. Je kan ook je register scannen en eventuele fouten eruit halen.

Voor de rest heb ik geen oplossing voor het eigenlijke probleem :N

Geplaatst:

Waarschijnlijk een zogenaamde virusscanner. Deze is best wel onbekend, en kan dan juist een virus zijn. Zulke scanners laten zich niet verwijderen, en eventueel meer niet. Die scanners scannen je pc op gegevens en wachtwoorden. Beter als je geen internet gebruikt totdat je Windows opnieuw hebt geïnstalleerd.

PS: Ik weet niet wat voor programma het is dat je hebt geselecteerd, Maar het klinkt mij als een neppe virusscanner.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb 2 virusscanners: CA security center en Spyware. @ Sprunk: ik heb Windows 2000, Tune Up utilities is een programma die maar vanaf XP ondersteunt...

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Dit is nu het zoveelste probleem met je pc.....

Volgens mij installeer je gewoon TEVEEL programma's in een korte tijd op je pc,dan krijg je dit.

Telkens als je iets installeert moet je een paar dagen wachten voor je iets opnieuw installeert.

En al zeker als je nog een ouder besturingssysteem gebruikt.

Het wordt voor jou tijd om te sparen voor een nieuw pc'tje denk ik.

Want als het zo verder moet gaan heeft het geen zin.....(zo denk ik er toch over)

Mvg PTC. :)

Geplaatst:

Volgens mij installeer je gewoon TEVEEL programma's in een korte tijd op je pc,dan krijg je dit.

Telkens als je iets installeert moet je een paar dagen wachten voor je iets opnieuw installeert.

Want als het zo verder moet gaan heeft het geen zin.....(zo denk ik er toch over)

daar ligt het niet aan hoor ik instaleer ook veel :eten:

Geplaatst:

Hmmm waarom zou je een paar dagen moeten wachten ??

Gewoon als je iets nieuws hebt geinstalleerd even opnieuw je pc opstarten. Het nieuwe programma gebruiken en afsluiten. Daarna weer opnieuw opstarten en als er dan geen fouten komen kan je gewoon wat nieuws installeren.

Het programma wat je hebt is geen zogenaamde virusscanner zoals eerder in dit topic gezegt.

Dit is een stukje software wat je driver versies gaat vergelijken met de database bekend op het internet.

Ik heb geen idee waarom je deze niet kan verwijderen en het lijkt erop dat je al iets hebt verwijdert van dit stukje software...

Echter als je al zoveel "rare" fouten op je systeem hebt ben je misschien beter af door alles te formateren en dan weer vers erop te installeren.... Maar dat is geheel aan jezelf.

Laat ook even een geupdate virusscanner over je computer lopen en iets wat spyware detecteerd...

Zoek in iedergeval even op het internet naar iets van informatie betreffend dit stukje software....

Verwijder het handmatig alleen als je ook weet welke register sleutels dit programma gebruikt...

Geplaatst: (bewerkt)

@ Miek. Je hebt toch ook Windows XP???

En gewoon formatteren en alles opnieuw installeren is een heel goed idee. Een nieuwe PC is ook een overbodige luxe. Ik weet niet waar je jouw PC voor gebruikt maar dit lijkt mij een leuk PC voor niet veel geld. Als je ook veel zware games wilt draaien is die grafische kaart denk ik te weinig en kun je voor wat meer geld deze PC kopen. ^_^

En als een nieuwe PC niet mogelijk is raad ik je aan Windows 98 te proberen. Volgens mij is dat het meest stabiele systeem van windows ooit, en volgens mij ook veel beter dan windows 2000/Me. Windows 98 is niet meer in de winkel te koop maar op marktplaats vind je ze nog genoeg, legaal voor een 10'tje.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

En jij raad Windows 98 aan? Ik neem aan dat hij ook wel wat spelletjes wil spelen. En voor de meeste spellen heeft Windows 98 geen ondersteuning, tenzij je die oude saaie spellen wilt spelen. Windows XP is behoorlijk stabiel, en er zijn ook updates om het stabieler te maken.

Overigens is het ook altijd om af en toe een image of Back-Up van je pc te maken, als hij dan crasht kan je hem herstellen.

Windows xp heeft hier ook een mini functie van: Automatisch Systeem Herstel. Als je pc dan crasht, maar je kan hem nog wel opstarten ga je naar die optie en herstel je hem naar de datum dat hij het nog wel deed. En xp bied ondersteuning voor vrijwel alle spellen.

Vista raad ik af, dat is het meest instabiele systeem. En het blokkeert een hoop spellen waardoor je het moelijker/niet kan spelen. Waarschijnlijk ligt dat er vanavond ok bij mij af.

Geplaatst:
En jij raad Windows 98 aan? Ik neem aan dat hij ook wel wat spelletjes wil spelen. En voor de meeste spellen heeft Windows 98 geen ondersteuning, tenzij je die oude saaie spellen wilt spelen.

Ja, ik raad Windows 98 aan omdat de PC van miek dusdanig is verouderd, dat moderne spellen spelen op dat ding toch al onmogelijk is. Dit weet ik omdat Miek al eens zijn specs gepost heeft in een ander topic. Maar als jij (Miek) toch nog veel (oude) spellen speelt moet je idd wel even controleren of het spel draait onder Win 98. :Y

Geplaatst:

Om hier even op terug te komen:

Heeft geen zin; de value's blijven werken in de registry waardoor het nog steeds op de computer aanwezig is.
Dan verwijder je de registersleutels toch ook gewoon handmatig? Geen probleem lijkt me. :Y
Geplaatst:

Wel ja ik heb Windows XP, als het zou kunnen zou ik het direct gebruiken, maar daar maakt XP gebruik van USB 2.0 poorten, en 2000 niet. Mijn USB adapter om draadloos internet te ontvangen werkt dan zo traag bij Windows XP (want hij gebruikt 2.0, maar mijn hardware USB ondersteunt alleen 1.1 USB) dat ik geen internet kan ontvangen in XP! Maar 2000 zet dat automatisch om in USB 1.1, maar XP niet. Ik wou dat ik kon XP gebruiken, maar ja... Weet je, ik ga eens me PC nu eens opstarten op XP en de driver van m'n USB adpater opnieuw installeren, misschien werkt het dan? Trouwens ben ik hard aan het sparen om samen met een vriend van me (van 40 jaar oud, ken erg veel van PC's) voor een PC samen te stellen, van BV 3000MB werkgeheugen, RAM, 200 GB ... Voor dat spaar ik voor 1400€. En dat allemaal ook voor GTA IV te kunnen spelen op de PC. Nu ben ik even weg, ik ga weer starten op XP, om alles opnieuw te installeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...