Jump to content

Rare lijnen in verschillende spellen

Recommended Posts

Geplaatst:
Je kan toch ook de temratuur chekken om te kijken of hij te heet word?

Dat heb ik ook gedaan. Als ik 'm zonder extra koeling van buitenaf (grote ventialtors voor de open computerkast) gewoon 'aan' heb staan zonder een moeilijk progamma te runnen, wordt'ie ongeveer 60°C warm, en als ik er ventilatoren voor zet is het ongeveer 54°C. Als ik'm zonder ventilatoren de instellingen op z'n aller hoogst zet springt'ie wel op naar bijna 80°C (=> artifacts), wat met extra koeling niet veel minder is. Met de instellingen zoals ik ze nu heb wordt'ie ongeveer 65°C zonder extra koeling (=> Geen artifacts). Te hoog? Te laag? Gewoon goed?

Mijn theorie is overigens nogsteeds dat ik denk dat de kaart gewoon goed is, maar dat de koeling die erop zit niet goed genoeg is, waardoor 'ie artifacts laat zien.

Doe niet zo moeilijk en ga van je garantie gebruik maken, de koeler is duidelijk kapot, mijn pc heeft een veel slechtere en oudere vga en bij mij doet hij het wel gewoon. Je gaat naar de winkel toe waar hij gekocht is en je vertelt je verhaal, en dan hoor je een nieuwe of een soortgelijke vga te krijgen.

Geplaatst:

Dat is wel heel leuk verteld zo, maar ik heb mijn computer bij verschillende internet winkeld besteld, en dat maakt het even wat moeilijker om "er naartoe" te gaan en m'n verhaal uit te leggen.

Maargoed dat is m'n reden niet om niet gebruik te maken van m'n garantie. Het gaat nu gewoon goed, en ik blijf erbij dat de koeler die erop zit het wel gewoon fatsoenlijk doet, maar dat het gewoon een slechte koeler is. Dus als het ooit nog eens erger wordt, zal ik dan wel gebruik maken van m'n garantie, en anders zet ik er wel een andere koeler op.

Geplaatst:
Dat is wel heel leuk verteld zo, maar ik heb mijn computer bij verschillende internet winkeld besteld, en dat maakt het even wat moeilijker om "er naartoe" te gaan en m'n verhaal uit te leggen.

Maargoed dat is m'n reden niet om niet gebruik te maken van m'n garantie. Het gaat nu gewoon goed, en ik blijf erbij dat de koeler die erop zit het wel gewoon fatsoenlijk doet, maar dat het gewoon een slechte koeler is. Dus als het ooit nog eens erger wordt, zal ik dan wel gebruik maken van m'n garantie, en anders zet ik er wel een andere koeler op.

Je bent gek, sorry dat ik het zeg, dat ding is duidelijk niet okee, hij hoort geen artifacts te krijgen en zo'n videokaart hoort het gewoon goed te doen, zeker bij dat spel, die koeler werkt niet goed meer en als hij het nou bij nieuwe spellen deed was het nog niet goed, dat ding is gebouwt om goed te koelen ook bij de grafisch betere spellen, wat hij dus duidelijk niet doet. Je belt gewoon ff de webshop en vertelt je verhaal, dan zullen ze je verder helpen en krijg je uiteaindelijk een nieuwe opgestuurt. Ik zou meteen hebben gebelt want dat ding hoort dat niet te krijgen, en zeker niet bij zulke spellen. Als dat ding 80C word is het duidelijk genoeg dat hij kapot is en dat je echt van je garantie gebruik gaan maken want ik weet het dan wel weer, dat ding gaat dan net echt kapot op het moment dat hij buiten de garantie valt, terwijl jij dat hed kunnen voorkomen door gewoon een nieuwe te vragen. Straks betaal je uiteindelijk 100€ extra omdat je gewoon te eigenwijs was om ff te bellen. Dat ding gaat het nu steeds slechter doen aangezien de koeler al aan het verslechteren is, en omdat dat ding hem steeds slechter koel houd zal de videokaart beschadigt raken en gaat hij kapot. Bespaar dat probleem en dat je uiteindelijk 100 euro extra moet betaeln en bel gewoon.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...