Jump to content

mensen doodrijden


jongejongejonge

Recommended Posts

Als je je eigen een keer verveeld.

Dan moet je op het eiland met het blijheidsbeeld de weg volgen die rondom het eiland gaat. gegarandeeerd dat je per ronde 30 mensen doodrijd. :D

ik dacht ik zeg het ff :Y

trouwens nu ik hier toch weer een keer ben.

op de voorkant van het hoesje zie je een kabelbaan. zit deze ook in het spel en kan je die ook gebruiken?

zoja kan iemand mij vertellen waar die zit?

Bewerkt: door jongejongejonge
Link to comment
Delen op andere websites

De kabelbaan kan je zeker gebruiken. De kabelbaan hangt gewoon naast de Alonquin Bridge. Volgens mij moet je ergens een paar trappen op en dan kom je zo'n hokje tegen. Dan kan je gewoon instappen. Ik weet wel niet zeker of je moet betalen, ik denk van wel...

Maargoed, er zit overigens ook een Flying Rat ergens... De locatie ongeveer is hier;

Snapmap heb ik even voor je gezocht.

Klik om Snapmap te zien.

Bewerkt: door Ice Banana
Link to comment
Delen op andere websites

mm dat moet ik eens een keer proberen :dans: dat van die mensen op blijheidsbeeld

wat ik altijd doe is gewoon keihard met een infernus online iedereen dood rrijden xD

of als ik in party mode ben heel zachtjes tegen me vrienden aanrijden zo dat ze gaan wankelen en vallen :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik me dan afvraag, hoe krijg je in vredesnaam een auto op dat eiland? ^_^

In de multiplayer mode staat er achter één van de huisjes een Banshee, maar ik weet niet of dit het geval is in de offline mode. De auto staat dan ergens hier.

En als ie er niet staat, dan kan je natuurlijk cheaten. ^_^ Al save je dan best niet.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik me dan afvraag, hoe krijg je in vredesnaam een auto op dat eiland? ^_^

In de multiplayer mode staat er achter één van de huisjes een Banshee, maar ik weet niet of dit het geval is in de offline mode. De auto staat dan ergens hier.

En als ie er niet staat, dan kan je natuurlijk cheaten. ^_^ Al save je dan best niet.

Aha wist alleen van een heftruck en een motor, nooit geen auto gezien zal eens beter kijken de volgende keer :engel:

Cheaten doe ik (en nog wel een hoop meer mensen) gewoon principieel niet...

Link to comment
Delen op andere websites

wist je dat het blijheidsbeeld een hart heeft op de hoogste etage (je kan er niet zonder helikopter kome ) maar als je dan een deurtje ziet met daar naast op de muur twee bordjes * je mag hier niet in * dan kan je gewoon door dat deurtje heen lopen dan kom je in een kamer met een trap en als je die helemaal heb beklomen dan kom je bij het hart ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

wist je dat het blijheidsbeeld een hart heeft op de hoogste etage (je kan er niet zonder helikopter kome ) maar als je dan een deurtje ziet met daar naast op de muur twee bordjes * je mag hier niet in * dan kan je gewoon door dat deurtje heen lopen dan kom je in een kamer met een trap en als je die helemaal heb beklomen dan kom je bij het hart ^_^

Volgens mij staat daar eerder iets zoals: Helaas, je kan hier niet in. Verder was dit bijna al vanaf de release al bekend maar verder wel leuk om eens te bekijken. Als je op het hart schiet gebeurt er echter niks wat ik soms best wel jammer vind...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...