Jump to content

Moeilijkheidsgraad

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik vond gta iv een stuk eenvoudiger om uit te spelen dan SA en VC. Wat is jullie mening hierover?

Ik moet zeggen dat ik GTA IV wel anders vond (de missies die ik tot nu toe heb gespeeld dan) maar GTA IV ligt in de lijn van moeilijkheid als de andere...

SA vond ik niet echt moeilijk... De moeilijkste missies binnen SA vond ik die van Zero maar die waren dan ook niet nodig voor de storyline.

VS vond ik ook niet moeilijk.... Sommige sidemissies waren lastig en de race voor de Malibu club (geloof ik dat deze heet) was wel lastig.....

Maar GTA IV vond ik niet echt lastiger / moeilijker dan de andere GTA 's die ik gespeeld heb.

Geplaatst:

In GTA IV zijn de missie veel anders. Ze zijn realistischer. Er is écht één minpunt aan de missie's van GTA IV, dat zijn de achtervolgingen. In veel missie's moet je auto's achtervolgen, en dan vervolgens de bestuurder doodschieten. Dat is echt doodsaai. Dit is ook in San Andreas, in Vice City is dat minder. Maar goed, als je kijkt qua moeilijkheidsgraad dan vind ik de missie's van GTA IV erg makkelijk. In San Andreas zijn ze moeilijker, bijvoorbeeld: de Driving School. Ik vind er wel een paar lastige bij zitten. En dat is het zelfde bij de Flying School. En natuurlijk sommige andere missie's. Maar als je de missie's wat vaker herhaalt door bijvoorbeeld Savegame's te behandelen, dan worden de missie's ook steeds makkelijker. Vice City vind ik erg makkelijk om uit te spelen. Ik vind dat er in Vice City erg makkelijke missie's zijn. Er is één missie waar ik soms nog wel moeite mee heb, en dat is Demolition Man. Maar ook deze is makkelijk te behalen als je de missie vaker herhaalt.

Kortom: Ik vind de missie's in GTA IV makkelijker dan in San Andreas. Maar in Vice City zijn de missie's nóg makkelijker dan in GTA IV. ^_^

Geplaatst:
In GTA IV zijn de missie veel anders. Ze zijn realistischer. Er is écht één minpunt aan de missie's van GTA IV, dat zijn de achtervolgingen. In veel missie's moet je auto's achtervolgen, en dan vervolgens de bestuurder doodschieten. Dat is echt doodsaai. Dit is ook in San Andreas, in Vice City is dat minder. Maar goed, als je kijkt qua moeilijkheidsgraad dan vind ik de missie's van GTA IV erg makkelijk. In San Andreas zijn ze moeilijker, bijvoorbeeld: de Driving School. Ik vind er wel een paar lastige bij zitten. En dat is het zelfde bij de Flying School. En natuurlijk sommige andere missie's. Maar als je de missie's wat vaker herhaalt door bijvoorbeeld Savegame's te behandelen, dan worden de missie's ook steeds makkelijker. Vice City vind ik erg makkelijk om uit te spelen. Ik vind dat er in Vice City erg makkelijke missie's zijn. Er is één missie waar ik soms nog wel moeite mee heb, en dat is Demolition Man. Maar ook deze is makkelijk te behalen als je de missie vaker herhaalt.

Kortom: Ik vind de missie's in GTA IV makkelijker dan in San Andreas. Maar in Vice City zijn de missie's nóg makkelijker dan in GTA IV. ^_^

Maja, de mooiheid van VC maakt het weer goed ^_^

Ik vond SA het moeilijkst, IV en VC lagen een beetje op dezelfde lijn, maar VC vind ik het leukst. :D

Geplaatst:

Sommige missies in GTA IV vond ik toch wel moeilijk, één daarvan was de bankovervalmissie[/font].

Bij hevige schietpartijen had ik het soms ook wel moeilijk maar door de meeste missies raakte ik er zonder problemen door. In SA waren de missies een beetje moeilijker terwijl in VC de missies wat moelijker werden tegen het einde toe. Ik vind dat ze de missies niet moeilijker of gemakkelijker moeten maken.

Geplaatst: (bewerkt)

GTA IV = makkelijk ((makkelijke missies om te doen))

GTA SA = redelijk moeilijk (overnemen van territories en sommige missies ook wel)

GTA VC = makkelijk (ook lekker makkelijk)

GTA 3 = moeilijkste van deze 4 (je had geen map om op te kijken in het spel zelf alleen de radar en de besturing was ook wat moeilijker dan de rest)

:D

Bewerkt: door Mr.Bellic
Geplaatst:

Zet auto-aim uit, zul je zien dat het opeens niet meer zo gemakkelijk is.

Overigens is geen een GTA moeilijk.. :') Maar auto-aim uitzetten maakt het wel wat moeilijker.

Geplaatst:
Ik vond gta iv een stuk eenvoudiger om uit te spelen dan SA en VC. Wat is jullie mening hierover?

Ik moet zeggen dat ik GTA IV wel anders vond (de missies die ik tot nu toe heb gespeeld dan) maar GTA IV ligt in de lijn van moeilijkheid als de andere...

SA vond ik niet echt moeilijk... De moeilijkste missies binnen SA vond ik die van Zero maar die waren dan ook niet nodig voor de storyline.

VS vond ik ook niet moeilijk.... Sommige sidemissies waren lastig en de race voor de Malibu club (geloof ik dat deze heet) was wel lastig.....

Maar GTA IV vond ik niet echt lastiger / moeilijker dan de andere GTA 's die ik gespeeld heb.

Je vergeet het centraal plaatsen... Gaat je handelsmerk weer :puh:

Naja, ontopic: GTA SA vond ik het moeilijkst tot nu toe,

maar dat zal vooral komen omdat er veel op tijd was,

en daar ben ik slecht mee. GTA VC was makkelijker

en GTA IV was 't toppunt van makkelijkheid.

Geplaatst:

Ik geef mijn moeilijkheidsgraat aan met 1-100 %

GTA III : 85

GTA VC : 75

GTA SA : 80

GTA LCS : 70

GTA VCS : 80

GTA IV : 55

GTA III vind ik dan nog het moeilijkste dus,

Geplaatst:

Grand theft auto San andreas. No doubt.

Grootste GTA tot nu toe. Je moest zovéél doen. Maar heb wel plezier aan dat spel beleeft.

Geplaatst:

Kan iemand vertellen waarom San Andreas zoveel moeilijker is dan alle andere, zelf niets van gemerkt hoor..? :cab: Ik vind de GTA's eigenlijk wel aan elkaar gewaagd, bij geen kan ik zo op een moeilijke missie komen. Als zijmissies meespelen denk ik dat ik Liberty City Stories als de moeilijkste beschouw, vanwege die klote RC race in het Belville Park. ^^

En voor alle leuke n00bs die liggen te schreeuwen dat IV te makkelijk is; Zet auto-aim uit in het menu. Eerst het spel proberen op het moeilijkste, dan pas gaan liggen piepen.

Geplaatst:
Kan iemand vertellen waarom San Andreas zoveel moeilijker is dan alle andere, zelf niets van gemerkt hoor..? :cab: Ik vind de GTA's eigenlijk wel aan elkaar gewaagd, bij geen kan ik zo op een moeilijke missie komen. Als zijmissies meespelen denk ik dat ik Liberty City Stories als de moeilijkste beschouw, vanwege die klote RC race in het Belville Park. ^^

En voor alle leuke n00bs die liggen te schreeuwen dat IV te makkelijk is; Zet auto-aim uit in het menu. Eerst het spel proberen op het moeilijkste, dan pas gaan liggen piepen.

Als je bij de andere gta's dat uit zou kunnen zetten zijn ze natuurlijk ook een stuk moeilijker. En dat sommigen mensen GTA SA moeilijk vinden kan toch liggen aan de missie die ze moeten doen. de een vind race moeilijk en de andere schieten. duss

Geplaatst:

't Gaat me erom dat mensen liggen te zeuren dat IV te makkelijk is, maar er niets aan doen om het moeilijker te maken. Ze hebben je die optie gegeven, gebruik 'm dan ook. En heeft San Andreas moeilijke missies..? :? Ik vond/vind ze niet zoveel moeilijker dan missies in elke andere GTA, hoor. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...