Jump to content

Moeilijkheidsgraad

Recommended Posts

Geplaatst:

gta iv sommige missies echt makkie OP HET BEGIN maar als je verder bent word het toch echt moeilijk hoor zoals die bankoverval[/font] dus ik vind gta iv toch wel de moeilijkste :cya:

Geplaatst:

hey,

sommmige missies bij gtaIV waren wel lastig, maar ik had bij de begin missies bijna alle missies gehaald zonder armor, dus dat waren de begin missies op het eerste eiland, maar de allerlaatste missie vond ik wel lastig,

maar om hem 100% uit te spelen vindt ik hem veel makkelijker dan bij gta Sa

groetjes Guusje :dans:

Geplaatst:

Gta vice city vond ik wel de moelijkste want daarzo had je van die MR.Black missie's ofzo en die waren echt vet moelijk.

Sa vond ik wel een stuk makkelijker.

Maarja mijn mening is dat vice city de moelijkste was.

Geplaatst:

IV was dood simpel misschien maar 5x een missie mislukt

SA Had ik het wel vaker bij sommige missies wel meerderemale keren

VC heb ik zelf niet uitgespeelt

Geplaatst:

Nou mijn mening :puh:

VC: Super simpel

SA: Redelijk moeilijk

IV: Begin makkelijk einde beetje lastiger

VCS: Best Moeilijk

Geplaatst:

Ik denk dat IV qua sommige dingen wel 'makkelijker' (tussen haakjes) was dan de andere GTA's.

Er is namelijk praktisch geen enkele missie die met tijd werkt.

Geplaatst:
't Gaat me erom dat mensen liggen te zeuren dat IV te makkelijk is, maar er niets aan doen om het moeilijker te maken. Ze hebben je die optie gegeven, gebruik 'm dan ook. En heeft San Andreas moeilijke missies..? :? Ik vond/vind ze niet zoveel moeilijker dan missies in elke andere GTA, hoor. :)

Wie heeft er volgens jou dan ''liggen te zeuren'' ze zeggen alleen maar dat gta IV het makkelijkst is van alle gta's,thats all.

En waarom auto aim uitzetten? hij blijft dan nog steeds de makkelijkste gta van allemaal.

Geplaatst:
't Gaat me erom dat mensen liggen te zeuren dat IV te makkelijk is, maar er niets aan doen om het moeilijker te maken. Ze hebben je die optie gegeven, gebruik 'm dan ook. En heeft San Andreas moeilijke missies..? :? Ik vond/vind ze niet zoveel moeilijker dan missies in elke andere GTA, hoor. :)

Wie heeft er volgens jou dan ''liggen te zeuren'' ze zeggen alleen maar dat gta IV het makkelijkst is van alle gta's,thats all.

En waarom auto aim uitzetten? hij blijft dan nog steeds de makkelijkste gta van allemaal.

Als je auto aim uit doet en ook je radar, wel het gehele spel, dan wordt het een stuk lastiger. Niks de makkelijkste GTA.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...