vice Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Hoi, ik speel regelmatig wel eens GTA LCS ookomdat ik hem nog niet zolang heb, het tot nu toe mijn enigste spell heb en omdat ik het nog niet heb uitgespeeld, maar ik wou me de laatste tijd was bezig houden met unique stunt jumps, maar nr4 lukt me echt NOOIT! Ik heb al vanalles geprobeerd maar waar moet ik ei genlijk landen? Want elke keer staat er dat die mislukt is. Als je niet weet welke nr 4 is: Ik vind dit ook wel missende informatie op wikigta, want op heel wat andere Gta's staat gewoon uitgelegd waar je terecht moet komen hier staat zelf geen zinnetje dus vraag i het hier eens! Alvast bedankt. Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Ik zal het even uitleggen: Ik heb de Stunt Jump aan deze kant gehaald: Achter de Stunt Jump ligt een erg groot grasveld. Ga daar helemaal aan het eind staan met een Sanchez. Rij dan met volle snelheid naar de Stunt Jump ( Houd je analoge joystick lichtjes naar voren, zodat je sneller gaat PSP Versie ) Het is de bedoeling dat je op het dak terecht komt. Als je geen voldoende snelheid hebt, dan kom je onder het dak terecht en is het dus Failed! Ik heb een klein screentje gemaakt: ( Sorry voor de slechte kwaliteit. Een PSP werkt als een spiegel, dus je ziet de camera nog in beeld ) Klik hier voor de grote versie. Als je goed kijkt, dan zie je aan de overkant waar Tony staat een dak. Het is de bedoeling dat je daar met een voertuig op terecht komt. Als dit dus gelukt is, is je Unique Stunt Jump 4 Passed! Succes Bewerkt: 29 augustus 2008 door DSgregor Reageren
M4X Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Misschien kan je nog wat extra tips halen uit de Unique Stunt Guide van Ruurd31, deze is inclusief screenshots en alle stunts staan er uitgebreid in beschreven Reageren
vice Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) YES!!!! Hij is gelukt :eten: :eten: . Sorry ben er echt blij om . Heb trouwens ook een bug gevonden terwijl ik bezig was(hij mislukte eerst veel maar toen ik het voorover leunen eindelijk onder de knie had ging ie als een eitje, ik heb het trouwens gehaald met een Freeway, die Sanchez of zo vond ik te moeilijk voor die stunt!). Omg mijn voeten zitten vast in de grond o_O EDIT: Ik ben er al uit geraakt lol. Bewerkt: 29 augustus 2008 door vice Reageren
Swiggers Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Met de Freeway nog wel.. Maar ja, het is in ieder geval gelukt Reageren
vice Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Wat is er dan mis mee? . (Met een Freeway dus). Reageren
Swiggers Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Ik had dat niet verwacht dat zo'n knap lastige stunt ook met een Freeway kon worden voltooid. Een Sanchez is eigenlijk een 'Stunt' motor, dus deze was het beste er voor geschikt Bewerkt: 31 augustus 2008 door DSgregor Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Ik denk omdat de freeway meer snelheid heeft dan een sanchez. ( getest in gta vice city met multiplayer) want de sanchez heeft een iets lagere snelheid als de freeway in liberty city zowel als in vice city ( poe poe in 1 x door getypt ) Reageren
M4X Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 De freeway is misschien dan wel iets sneller, maar zolang je goed voorover leunt bij elke unique jump (door de analoge stick licht naar voren te duwen), maakt het niet zo veel uit qua snelheid. Het grote voordeel van de sanchez is, is dat hij licht en flexibel is, en daarom is hij ook geschikter voor jumps op het gras of op het zand bijvoorbeeld. De freeway is daarintegen niet echt gemaakt om te stunten, maar meer om gewoon normaal rond te rijden of te racen. Het alternatief voor de Sanchez is daarom ook vaak de PCJ600 in plaats van de Freeway, ook omdat de PCJ600 sneller gaat Reageren
Basssss Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 ( Sorry voor de slechte kwaliteit. Een PSP werkt als een spiegel, dus je ziet de camera nog in beeld ) Tips voor minder spiegeling: Doe alle lichten uit en maak het zo donker mogelijk, verder moet de flits uitstaan. Oke, back on. Reageren
vice Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Het lukte me trouwens nooit om voor over te leunen met de Sanchez. Ja het ging wel, maar het was vrij lastig, ik weet ook niet hoe het kwam misschien gewoon geluk hebben. Maar hij is toch allesiends gelukt met de Freeway. Dat voor over leunen ging daar meteen xD. Reageren
M4X Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Het is bij elk voertuig hetzelfde hoor Vice, gewoon de analoge stick een beetje naar voren duwen. Maar ik vind het knap van je dat het je gelukt is met de Freeway. Gewoon een kwestie van oefenen, nietwaar? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.