Cisse Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Voor even al die dubbele topics te vermijden open ik bij deze DIT topic waarin je ALLE vragen over San Andreas op de pc kan stellen.. Let op: deze vragen zijn al beantwoord: Wat moet je PC hebben om San Andreas te kunnen spelen? Besturingssysteem: Windows XP Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz of Athlon 2200 Video Kaart: Geforce FX 5700 of Radeon 9600 of hoger CD-ROM: CDRom 52x of DVD Rom 16x RAM: 512 MB RAM Minimum Benodigdheden: Besturingssysteem: Windows 98/2000/ME/XP Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor of AMD Athlon VideoKaart: NVIDIA GeForce™ or ATI Radeon™ 7000 of hoger CD-ROM: 4X of sneller RAM: 256 MB RAM Zal er een MULTIPLAYER versie zijn op de PC? Dit is tot nu toe nog niet officieel herkend. Aangezien GTA zich meestal houd aan de PC-PS versie, zal het volgens ons NIET via internet te bespelen zijn. Erkende(officiele) veranderingen aan de PC versie: De kijk-afstand is aanzienlijk hoger dan bij de PS2 versie. Er zijn échte reflectie zichtbaar op gebouwen was op één van de screens te zien. Ook zijn er échte reflecties op auto's en natte gebieden. De textures zijn véél beter dan op de PS2 versie, het is niet een 1:1 kopie van de PS2 versie, maar eigenlijk helemaal nieuw. Zoals bij Vice City is het mogelijk om bij de PC versie je eigen MP3 muziek te importeren naar het spel. Men kan opmaken uit de informatie dat het spel al zo'n 90% klaar is en in Juni zéker uitkomt. Voor verdere aanvullingen PM me maar, ik zal dit topic dan editen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 De systeem eisen zijn nog niet bevestigd. Dit stond op een site van een gameshop. Echter zijn alle systeemeisen van die gameshop allemaal zo. Allemaal hetzelfde dus. De systeem eisen zijn nog niet bekend gemaakt. Voor meer info: www.gtagames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 joriz waarom staat het dan op zo veel site's als ik vragen mag??? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 BEn zo blij dat ie op de p.c uit komt! Ik heb hem wel op de ps2 maar op de p.c is leuker. Hoop dat mijn p.c het aan kan als de "echte?" Systeemeisen bekent zijn Kan nie wachten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 sorry hoor maar komt er niet een heel apart forum over SA pc versie volgens mij wel toch. Anders sorry voor het offtopic bericht plaatsen. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 joriz waarom staat het dan op zo veel site's als ik vragen mag??? :rolleyes: Omdat iedereen ait te wachten op die info en iedereen het klakkeloos van elkaar overneemt. Gezien het feit dat SA op dezeflde engine graait als GTA3, zullen de systeemeisen wel neit heel hoog zijn. Maar ja, dat is alleen speculeren. Afwachten op een persbericht van R* maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 sorry hoor maar komt er niet een heel apart forum over SA pc versie volgens mij wel toch.Anders sorry voor het offtopic bericht plaatsen nee...alleen de besturing is anders...daar gaan we geen apart forum voor aanmaken....anyway als de PC versie uitkomt is de Walkthrough allang af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) ik heb een site gevonden met scans van de pc versie Klik!! wel veel verschil ze zijn duidelijker vind ik persoonlijk en btw het is duits dus je duitse lessen komen toch nog van pas Bewerkt: 23 maart 2005 door BeatboxGamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 ik heb een site gevonden met scans van de pc versieKlik!! wel veel verschil ze zijn duidelijker vind ik persoonlijk en btw het is duits dus je duitse lessen komen toch nog van pas die stond al lang op gtagames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 (bewerkt) SYSTEEM EISEN: Besturingssysteem: Windows XP Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz of Athlon 2200 Video Kaart: Geforce FX 5700 of Radeon 9600 of hoger CD-ROM: CDRom 52x of DVD Rom 16x RAM: 512 MB RAM Dit zijn de aanbevolen dus ze liggen voor minunum nog lager! DEZE ZIJN DUS WEL BEVESTIGD! Bewerkt: 4 april 2005 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 waar haal je dat vandaan...de Bron. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 SYSTEEM EISEN:Besturingssysteem: Windows XP Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz of Athlon 2200 Video Kaart: Geforce FX 5700 of Radeon 9600 of hoger CD-ROM: CDRom 52x of DVD Rom 16x RAM: 512 MB RAM Dit zijn de aanbevolen dus ze liggen voor minunum nog lager! DEZE ZIJN DUS WEL BEVESTIGD! Nogmaals dit is niet bevestigd. Ik leg het nog EEN keer uit. Een Zuid Afrikaanse internet game winkel publiceerd bij elke game waarvan ze de systeem eisen niet weten de volgende specs: Besturingssysteem: Windows XP Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz of Athlon 2200 Video Kaart: Geforce FX 5700 of Radeon 9600 of hoger CD-ROM: CDRom 52x of DVD Rom 16x RAM: 512 MB RAM Deze winkel heeft de naam take2.co.uk maar echter NIKS met TAKE2GAMES te maken. De namen lijken op elkaar maar dan houd het dus op. Iemand die dus deze game website bezocht dacht dus dat dit de echte specificaties waren van het spel. Deze specificaties zijn dus gewoon door deze internet winkel bedacht en heeft niks met Rockstar te maken. Nogmaals: Staat iets niet op GTAgames.nl dan is het meestal NIET waar. Zodra de specs bekend zijn krijgen wij deze direct van Rockstar doorgestuurd en staat het op onze site. Stop dus met het plaatsen van nieuws waarvan je de bron en waarheid dus niet hebt gechecked. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 nou rustig maar die mensen zijn gewoon blij dat ze het weten wat mischien idd wel fout is.maar laat ze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ben al lang blij als de pc versie uit is dus k ga nie zeike over systeemeisen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 nou rustig maar die mensen zijn gewoon blij dat ze het weten wat mischien idd wel fout is.maar laat ze Oke, een wat late reaktie maar toch... als je weet hoevaak Joriz en anderen al gepost hebben dat de specs nog niet bekend zijn kun je misschien wat meer van deze wellicht kleine irritatie begrijpen :-) ben al lang blij als de pc versie uit is dus k ga nie zeike over systeemeisen Totdat je ineens een dual 5Ghz systeem moet hebben met 4096 MB ram :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.