Jump to content

Probleem map editor

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb de map editor gedownload maar als ik beetje scroll in de tiles box gedoe zijn ze allemaal wit en de bovenste zijn heel raar wat het redelijk vervelend maakt om de tiles te vinden ... enige manier om dit op te lossen ?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat je bedoelt, maar dat kan aan mij liggen. Misschien had je je topic beter hier aangemaakt aangezien dat fora volledig gewijd is aan GTA 2 Mapping. Neem ook zeker eens een kijkje op WikiGTA, waar onze eigen Lantyz een complete beschrijving over het programma heeft gemaakt.

Bewerkt: door Svenie
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Typisch het probleem dat optreedt bij modernere besturingssystemen zoals Windows XP (Zie hier op de pagina die Svenie aangaf). Ik vrees dat er weinig aan te doen is, tenzij je speciaal voor de editor een ouder besturingssysteem wilt installeren.

Geplaatst:

Misschien een beetje overdated, je kan ook een Windows 98SE CD gebruiken en die in VMWare installeren. Maak je daarin je maps, exporteer je ze met een shared folder naar je computer. Simpeler kan niet, of wel?

• 5 maanden later...
Geplaatst:
Misschien een beetje overdated, je kan ook een Windows 98SE CD gebruiken en die in VMWare installeren. Maak je daarin je maps, exporteer je ze met een shared folder naar je computer. Simpeler kan niet, of wel?

Ehhm, ik heb dat al wel eens geprobeerd... Ik kreeg allemaal illegal exceptions, en als ik GTA2 probeer te openen dan krijg je bij zowel Manager als .exe exceptions (errors dus)

Er bestaat nog niet zoiets als een tileviewer... ik weet het niet zeker, maar in de sty files worden misschien id's aangegeven... Correct me if i'm wrong...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...