KoenKucharek Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 what is de beste trainer en wie weet hoe ik zlef met een programma of zo kan kiezen welk wapen ik heb? Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb een trainer PLUS 151 opties. Er zit een carspawner in, Een hoop codes, infinite spulletjes, garage editor(kan je kiezen welke auto's er in een garage staan), place manager(kan je cj op een andere plek teleporten) en nog een hele hoop. Denk niet dat er een trainer is die beter werkt. Ik zal in mn edit wel een link sturen. Zo werkt het: Je plaats alle bestanden in de hoofdmap van sa. Normaal heb je een snelkoppeling op je bureaublad naar gta_sa.exe, die verwijder je en je maakt een snelkoppeling naar die trainer. Dan start je de trainer op, je klikt op launch, sa start zich op en je hoeft hem verder niet te injecteren! Klinkt goed heh? Ps, k zal ook wel gta-save sturen. Met dat programma kan je je wapens uit een savegame laden. Het is wel frans. Klik op Ouvrir om een savegame te openen, en sauver als je klaar bent met het wijzigen. Edit GTA SAVE: Dit is de link: DOWNLOAD klik dan op Telecharger om het te downloaden. Zit in een zip/rar pakket. K stuur zo de crazy trainer. EDIT GTA Crazy Trainer 151+ Link: DOWNLOAD Pak het pakket uit en plaats de trainer, gta-sa_trn settings, en de map places in de hoofdmap van sa. En dus je snelkoppeling gaat naar die trainer. Als je vragen hebt over iets, vraag het maar, ik ken ze ondertussen wel je kan ze allemaal nog vragen Bewerkt: 29 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik heb een trainer PLUS 151 opties. Er zit een carspawner in, Een hoop codes, infinite spulletjes, garage editor(kan je kiezen welke auto's er in een garage staan), place manager(kan je cj op een andere plek teleporten) en nog een hele hoop. Denk niet dat er een trainer is die beter werkt. Ik zal in mn edit wel een link sturen. Zo werkt het: Je plaats alle bestanden in de hoofdmap van sa. Normaal heb je een snelkoppeling op je bureaublad naar gta_sa.exe, die verwijder je en je maakt een snelkoppeling naar die trainer. Dan start je de trainer op, je klikt op launch, sa start zich op en je hoeft hem verder niet te injecteren! Klinkt goed heh? Ps, k zal ook wel gta-save sturen. Met dat programma kan je je wapens uit een savegame laden. Het is wel frans. Klik op Ouvrir om een savegame te openen, en sauver als je klaar bent met het wijzigen. Edit GTA SAVE: Dit is de link: DOWNLOAD klik dan op Telecharger om het te downloaden. Zit in een zip/rar pakket. K stuur zo de crazy trainer. EDIT GTA Crazy Trainer 151+ Link: DOWNLOAD Pak het pakket uit en plaats de trainer, gta-sa_trn settings, en de map places in de hoofdmap van sa. En dus je snelkoppeling gaat naar die trainer. Als je vragen hebt over iets, vraag het maar, ik ken ze ondertussen wel je kan ze allemaal nog vragen dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.