PowerPats Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Lang geleden, in een hele duistere tijd, redden zeven helden het land van een verschrikkelijke heerser genaamd Overlord, die hel en verdoemenis bracht vanuit zijn Dark Tower. De helden werden letterlijk als helden onthaald en deze roem en faam steeg ze allen naar het hoofd. Hierdoor werden zij al snel corrupt en het werd duidelijk dat het land eigenlijk niet zo goed af was door hun redding van de Overlord. In het spel speel je dus de Overlord die herrezen is en wraak wil nemen op die helden. Ik heb dit spel eergisteren gekocht en ik vindt het een innovatieve en leuke game, Als Overlord zelf vecht je niet zo veel maar je gebruikt de Minions. Dat zijn een soort slaven die jou dienen. En alles voor jou doen bijv huizen plunderen vijanden vermoorden. en zichzelf opofferen als je je wapens wil upgraden. Je hebt absolute vrijheid en je kan gaan en staan waar je wilt. Je bent een slechterik en al je acties hebben effect op hoe het verhaal verloopt. Je kan de mensen aan je onderwerpen dus dat ze gaan buigen enz. Of je kan ze allemaal vermoorden.Tevens kan je ook je 'Dark Tower' naar je eigen inzicht verbouwen. dus vlaggen ergens neerhangen of een kerker maken waar je tegen vijanden kan vechten enz. Hebben nog meer mensen deze spel ? en zo ja wat vinden jullie ervan ? Plaatjes: Bewerkt: 29 augustus 2008 door powerpats Reageren
Naudin Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik heb hem Normaal hou ik niet zo veel van dit soort spellen maar ik vind hem toch wel leuk en boeiend. Grappig ook. Ja, ik heb me er wel mee vermaakt! Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik heb even doorgespeelt en ik had het hele volk in mijn hand. Als ik door het dorp liep hoorde ik allemaal dingen als 'Thank you overlord' en "I wanna be just like you' Maar een echte overlord houdt natuurlijk niet van vleierij dus bij een quest heb ik het eten van de dorpelingen ingepikt en het voor mezelf gehouden Daarna liep ik door het dorp en werdt ik helemaal uitjejouwt door de bevolking dat pikte ik niet dus ik liet mijn Minions het hele dorp slopen. Nu hebben ze respect (of ze zijn gewoon bang) voor mij gekregen, en hebben ze me zelfs een verse maagd aangeboden. Geweldige spel het zit vol met dingen die je kan doen en je voelt je echt en ultieme slechterik. Reageren
Naudin Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik heb even doorgespeelt en ik had het hele volk in mijn hand. Als ik door het dorp liep hoorde ik allemaal dingen als 'Thank you overlord' en "I wanna be just like you' Maar een echte overlord houdt natuurlijk niet van vleierij dus bij een quest heb ik het eten van de dorpelingen ingepikt en het voor mezelf gehouden Daarna liep ik door het dorp en werdt ik helemaal uitjejouwt door de bevolking dat pikte ik niet dus ik liet mijn Minions het hele dorp slopen. Nu hebben ze respect (of ze zijn gewoon bang) voor mij gekregen, en hebben ze me zelfs een verse maagd aangeboden. Geweldige spel het zit vol met dingen die je kan doen en je voelt je echt en ultieme slechterik. Ja dat is zo heerlijk je kunt echt de klassieke slechterik uithangen. Bij GTA ook wel maar dit is toch origineler Reageren
AXIO Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik had de demo gedownload voor ps3 vind het leuke game maar twijfel er toch aan om het te kopen Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik zou het gewoon kopen ik vind het een geweldige game maar mischien vindt niet iedereen deze game leuk. Maar het gevoel dat je een superieure bad guy bent is gewoon vet en ook dat je hele dorpen kan bezetten draagt bij aan de sfeer. En zeg nou eerlijk in hoeveel spellen kan je spelen als een slechterik. Ik zou gewoon een paar reviews lezen En kijken of het wat voor je is. Als je hem trouwens op de ps3 koopt krijg je de raising hell uitbreiding er gratis bij. Wat weer veel uren aan speelplezier bijdraagt en tevens splitscreen ondersteunt. Voor de xbox360 moest je hiervoor betalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.