Jump to content

Wazuup/Frank020's Mashups

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wazuup/Frank020's Mashups

In dit topic ga ik al mijn mashups plaatsen. Een mashup is een muzieknummer gemaakt door de muziek van één nummer, te matchen met de tekst van een ander nummer. Of zoals wikipedia het zegt:

Een mash-up is het op muzikaal verantwoorde wijze door elkaar draaien van twee of meer muzieknummers. Vaak worden hiervoor hits gebruikt. Het fenomeen bestaat al jaren, maar krijgt de laatste tijd meer aandacht, o.a. met het programma Mish Mash op Studio Brussel en MTV's Ultimate Mash-ups.

Hier een aantal van mijn reeds gemaakte mashups:

BEP ft Snoop Dogg - Where is the next Episode (Frank020 Mashup)

Download mp3: http://www.speedyshare.com/676888423.html

Eminem ft Dr Dre - Still losing myself (Frank020 Mashup)

Download mp3 file: http://www.speedyshare.com/703521743.html

50 Cent ft Eminem - Soldiers in the club (Frank020 Mashup)

Download mp3: http://www.speedyshare.com/986983932.html

Laat je comment hier achter, of op youtube mag natuurlijk ook. Binnenkort volgen meer mashups.

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:
Eminem ft Dr Dre - Still losing myself

Ik heb net het nummer beluisterd, en ik ben werkelijk onder de indruk Wazuup. Ik weet niet echt of ik ook wat comentaar mag geven? Aangezien een ietsiepietsie klein dingetje stoort. Dat is dat de beat (Dr.Dre) erg luid staat vergeleken met de lyrics (M&M). Waardoor er soms wat onduidelijkheid voorkomt (Héél soms voorkomend) Dus misschien de beat een "toontje lager" zetten. Maar ik klaag niet Wazuup :D, je hebt een vette Mashup gemaakt. Ik ben erg benieuwd naar je volgend werk.

_O_

Geplaatst:

Hij is erg mooi. Zelf ben ik een Hip-Hop/Rap liefhebber en dit is Top. Maar kan je er niet wat meer effecten erbij geven? Want je hoort alleen Eminem zingen en je hoort nog alleen de Achtergrond muziek van Still Dre . Ik zeg niet dat het slecht is, maar wat meer effecten had ik wel gewild in het Clipje. Daarom een 8/10 !

KUTGW! :tu:

Ik ben zeker onder de indruk Wazuup, prachtig hoe je dit allemaal kan doen. Ik ben helemaal geen liefhebber van rap/hiphop maar ik heb hier toch even het liedje afgeluisterd. De muziek kan inderdaad een heel tikkeltje zachter misschien maar zo is het ook perfect. :tu:

Bewerkt: door Jay;

Mooie mash up, zijn ook 2 goeie nummers die je hebt gebruikt :tu:

Als je ook een house/dance mash up kan maken zou helemaal geweldig zijn ^_^

leuke titel trouwens..

Bewerkt: door Gta-killer

Thread hijack, maar toch even voor de gein een andere mashup...

Nuclear Assault & Dr. Dre - Critical Episode

Bewerkt: door Sdajafol
Geplaatst:
Erg fraai gemaakt. Ga je ook nog andere muziekstijlen mashuppen?

Eventueel, maar met hiphop komt het het beste tot zijn recht. Dan nu een nieuwe, mijn beste tot nu toe gemaakt, en ik ben er stiekem ook wel een beetje trots op.

BEP ft Snoop Dogg - Where is the next Episode (Frank020 Mashup)

Download mp3: http://www.speedyshare.com/676888423.html

Hoop hier wat meer reacties op te krijgen.

Ga je ook nog andere muziekstijlen mashuppen?

Eventueel, maar met hiphop komt het het beste tot zijn recht.

House valt denk ik ook goed te mixen.

Dit is bv. een mash up van show me love vs be (al best oud maar vind hem nog steeds mooi)

Maar je moet natuurlijk doen wat voor muziek je het fijnst/mooist vind.

En vraag me ook elke keer af hoe je het voor elkaar krijgt van het ene lied alleen de melodie te krijgen, en van het andere lied alleen de tekst?

En over weinig reacties, ik zie hier veel mensen die van metal enz. houden, en weinig die van hip-hop/rap houden.

Bewerkt: door Gta-killer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...