Jump to content

Wazuup/Frank020's Mashups

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Zeer fraai.. :tu:

Welke applicaties heb je gebruikt en hoe ben je er zo ingerold? _O_

Voor het grootste deel Traktor DJ Studio, en het nog wat afgewerkt met Audacity. En hoe ik hiermee begonnen ben? Vooral om mijn muziekale kant uit te breiden. Kan momenteel gitaar spelen, beatboxen, produceren (van hardstyle), DJ'ing en nu dus ook mashups maken. En het is gewoon leuk om te doen natuurlijk. :D

Verder nog commentaar op:

http://www.youtube.com/watch?v=zyrEqddgV8w

Bewerkt: door Wazuup
  • 5 maanden later...
Geplaatst:

Dikke bump, maar ik had besloten weer eens wat te produceren. Dit keer een iets ander concept dan hetgene wat ik eerst deed. Ik heb namelijk dit keer zelf de beat geproduceert (Fruity Loops), en er vervolgens Zang van Edmee en Rap van Jay-Z bij gemixed. Aanschouw het resultaat:

Laat weten wat je ervan vindt, een reactie op youtube wordt ook zeker gewaardeerd.

Kun je die BEP ft. Snoop Dogg mashup nog eens opnieuw uploaden?

Voor de rest, echt zieke remixes!

Bewerkt: door -Haakon-

als je misschien niet goed weet wat doen of welke nummers te mixen, zou je dan misschien heel toevallig eens iets met The Offspring willen doen? :$

Erg mooie mixes, ben helemaal geen hip hop type, maar deze mixes maakten er me toch 5 minuutjes naar luisteren. :Y Wat dus een goed teken is :D

Wel één kleine remark: tijdens dat nummer van Jay-Z & Edmee hoor je meermaals het geluid dat windows maakt wanneer een usb uit en usb-poort wordt getrokken of erin gestoken wordt dacht ik.. Kan dit? Dacht eerst dat 't m'n pc was, en heb er dus een paar keer naar geluisterd, maar het bleef.

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:
als je misschien niet goed weet wat doen of welke nummers te mixen, zou je dan misschien heel toevallig eens iets met The Offspring willen doen? :$

Erg mooie mixes, ben helemaal geen hip hop type, maar deze mixes maakten er me toch 5 minuutjes naar luisteren. :Y Wat dus een goed teken is :D

Wel één kleine remark: tijdens dat nummer van Jay-Z & Edmee hoor je meermaals het geluid dat windows maakt wanneer een usb uit en usb-poort wordt getrokken of erin gestoken wordt dacht ik.. Kan dit? Dacht eerst dat 't m'n pc was, en heb er dus een paar keer naar geluisterd, maar het bleef.

Dat ligt dan toch aan jouw PC. Ik heb het liedje aandachtig geluisterd (heel vette mash-up trouwens), maar heb geen Windows-geluidjes gehoord.

Geplaatst:
Ik weet 't niet, maar ik een stuk of 6 keer terwijl ik niets deed dan het liedje luisteren met m'n koptelefoon...

Volgens mij werd je gehackt :bonk:

Maar on topic.

Die beat is zeker knap gemaakt en mooi gemixt alleen vind ik het nummer listen to your heart niet echt nummer om beat achter te zetten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...