Jump to content

samp-server.exe crash door ranks.inc van sandra


gta sliedrecht

Recommended Posts

hey,

ik heb de ranks include van sandra gedownload (klik) en geinstaleerd. maar sinds ik dat script erin hebt crasht mijn server als ik erin ga.

ik denk dat ik iets fout hebt gedaan maar ik weet niet wat.

ik heb wel warnings maar die hebben daar niks mee te maken.

C:\Documents and Settings\Kokkie\Bureaublad\sampserver.backup\gamemodes\stunt.pwn(49) : warning 217: loose indentation
C:\Documents and Settings\Kokkie\Bureaublad\sampserver.backup\gamemodes\stunt.pwn(65) : warning 217: loose indentation
C:\Documents and Settings\Kokkie\Bureaublad\sampserver.backup\gamemodes\stunt.pwn(104) : warning 217: loose indentation
C:\Documents and Settings\Kokkie\Bureaublad\sampserver.backup\gamemodes\stunt.pwn(108) : warning 217: loose indentation
C:\Documents and Settings\Kokkie\Bureaublad\sampserver.backup\gamemodes\stunt.pwn(263) : warning 217: loose indentation
C:\Documents and Settings\Kokkie\Bureaublad\sampserver.backup\gamemodes\stunt.pwn(268) : warning 217: loose indentation
C:\Documents and Settings\Kokkie\Bureaublad\sampserver.backup\gamemodes\stunt.pwn(311) : warning 209: function "automsg" should return a value
Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


7 Warnings.

dit is mijn script. (pastebin)

alvast bedankt

kokkie

Bewerkt: door gta sliedrecht
Link to comment
Delen op andere websites

Wat betreft de warnings:

"Loose Identation" wil zeggen dat je script niet goed uitgelijnd is. Dit is eenvoudig op te lossen met een extra tab, of juist eentje minder.

Voorbeeld: regel 49 geeft een warning doordat hij terug staat ten opzicht van regel 48. Dus moeten regel 49-64 allemaal een tabje extra krijgen.

De laatste warning:

Volgens mij moet daar "return 0" worden toegevoegd. Dus zo:

		return 1;
}
return 0
}

ps. ik kan het zelf niet uit-testen op het moment. Maar ik zou eerst proberen deze problemen op te lossen. De reden dat je server crasht weet ik zogauw niet.

Link to comment
Delen op andere websites

weet er iemand antwoord op mijn andere probleem?

loose indentation is verkeerd uitgelijnt

en die andere warning heb je ondat je een return 0; bent vergeten zoals al gezegt werd.

ja dat weet ik wel maar ik bedoel dat probleem van dat samp-server crasht

groetjes kokkie

Link to comment
Delen op andere websites

weet er iemand antwoord op mijn andere probleem?

loose indentation is verkeerd uitgelijnt

en die andere warning heb je ondat je een return 0; bent vergeten zoals al gezegt werd.

ja dat weet ik wel maar ik bedoel dat probleem van dat samp-server crasht

groetjes kokkie

dat komt omdat er erros in zitten/zaten
Link to comment
Delen op andere websites

De reden waarom de server crasht kan je terugvinden in de file server_log.txt in je SA-MP map. Als je dat hier eens plakt, kunnen wij (of jijzelf misschien al) het probleem proberen op te lossen. Bijvoorbeeld:

SA:MP Dedicated Server
----------------------
v0.2.2, (C)2005-2007 SA:MP Team

[14:26] 
[14:26] Server Plugins
[14:26] --------------
[14:26]  Loaded 0 plugins.

[14:26] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg
[14:26] It needs a gamemode0 line at the very least.

----------
Loaded log file: "server_log.txt".
----------

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Hmm, dat is vreemd. Ik weet dat de pawn compiler soms eens crasht als je een haakje bent vergeten in je script, maar ik heb echt geen idee waarom de server crasht.

Misschien de server bestanden eens opnieuw downloaden?

Als je met sommige Admin Systemen de server herstart en dan een commando doe dan crasht de server ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...