Lance_T._Vance Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 ey, k ben gisteren opnieuw begonnen met gta: vcs omdat ik teveel cheats had gebruikt. Nu zat ik aan 8% en deed per ongeluk een cheat( zonder dat ik het zelf besefte) en nu is men rang Dishonorable. Maar op de site staat die er niet bij dus weet ik niet of ie positief of negatief is. Kan er iemand mij helpen? En hoe kan je criminal rating omhoog gaan? enkel met missies of ook met zijmissies, mensen vermoorden, stunts,...? Groetjes Lance Reageren
Masturmind Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Dishonerable dat mensen jou niet zouden mogen eren, negatief dus, je kan m omhoog krijgen door zoals je al zei chaos te creëren en zo. Reageren
Lance_T._Vance Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 waarom staat hij niet on de lijst? Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 niet goed gekeken mischien ik heb dat ook hoor Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Je CR verhogen is simpel hoor Helikopters van die vervelende Flikken neerhalen! Flikken vermoorden, mensen vermoorden, voertuigen opblazen, politievoertuigen opblazen, jij bent de heerser! Mensen vermoorden? Neem een snelle auto, het voetpad is je snelweg! Helikopters zijn geen probleem voor de Minigun, ook niet voor de Rocket Launcher of de M249... maar mijn voorkeur gaat naar de Minigun;) Voertuigen opblazen is gemakkelijk met de Minigun! Zet je op een lekker plekje en de voorbijrijdende voertuigen zijn schroot als je je daar op afreageert! Owjaa, als je ver zit(ik dacht Storyline uitspelen) kan je de Rhino gebruiken om lekker door de straten te cruisen, elk voertuig dat hij aanraakt ontploft/vliegt in brand. Hij komt ook achter je aan als je 6 sterren hebt, ga naar je savehouse als je 6 sterren hebt, save het, en de Rhino van het leger, en de andere leger/politie/FBI voertuigen zullen er staan zonder de passagiers erin! MegaPilot. EDIT: Nu ga ik slapen Bewerkt: 29 augustus 2008 door MegaPilot Reageren
the_dan Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 helemaal gelijk megapilot je kan natuurlijk ook overnieuw beginnen:) zo moeilijk is het spel ook weer neit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.