Jump to content

Unique stunt jumps

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hulp nodig met de stunts. Ik weet ze allemaal zijn maar niet hoe ik ze moet maken want soms moet je over een gebouw springen en zeer ver springen. Maar ik geraak soms maar half zo ver. Wat is de beste auto, motor, boot,... voor die te doen? en heeft er iemand nog andere tips?

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Voor de Unique Stunt Jumps kun je het best een Sanchez of een PCJ 600 gebruiken. Dit zijn twee snelle motors, waarmee je gemakkelijk de Stunt Jumps kunt voltooien. Denk eraan om altijd voldoende snelheid te hebben voordat je aan de Stunt Jump begint. Je kunt sneller gaan met je motor door je Analoge Joystick lichtjes naar voren te houden, zo ga je sneller. ( PSP Versie ) Ik zou absoluut géén auto gebruiken voor de jumps, omdat deze voertuigen niet voldoende snelheid hebben voor bepaalde Stunt Jumps. Ik raad je aan om altijd één van de motors te gebruiken. Dan lukt het je vanzelf. En als een Jump de ene keer niet lukt, probeer het dan nog een keer. Oefening baart kunst. ^_^

Nog veel succes! ^_^

Bewerkt: door DSgregor
Geplaatst: (bewerkt)

Lange aanloop, en met motor en dan L3 ligt naar voren drukken zodat Vic gestroomlijnt gaat zitten, dan kun j veel sneller. Verder weet ik nix. Veel Suc6

Edit: Je was me voor DSgregor ^_^

Bewerkt: door Masturmind
  • 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb ook problemen met de unique stunts er zijn er 2 die niet lukken juist de laatste 2 voor 100%

die aan het container park en nog in het andere land plzz help

Geplaatst:

welke stunt jumps zijn het precies??

als die van het containerpark in vice port is moet je gewoon zo ver mogelijk over het gebouw springen (begin bij phil...)

dan zal het moeten lukken :tu::tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...