Addicted2 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) 1e Editie: 2e Editie: Editie 3: ik vind hem wel geslaagd, maar tips zijn ALTIJD welkom! Groet PS: ja ik ben gek op haar en nee het is niet mijn vriendin Bewerkt: 30 augustus 2008 door Addicted2 Reageren
demontventoux Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Eerste indruk: Een beetje leeg Achtergrond: De bliksem is goed ingewerkt, maar ik leg niet meteen de link met de vrouw. De overgang van luchtkleur vind ik wel goed, donker bij de bliksem, naar lichter paars en dan wit. enkel het witte vind ik teveel en is zelfs iets te fel. 7.5/10 Render: Mooie dame , maar de randjes langs haar haar vind ik veel minder. Net alsof -ik weet uietaard dat het dat niet is maar- je ze in paint uit iets geknipt hebt en de randjes bent vergeten weg te werken. 6/10 Tekst: De kleur vind ik niets, de tekstgrootte is net iets te groot waardoor hij teveel aandacht naar zich toe trekt (dat komt natuurlijk ook deels door de kleur). De vorm (zo dat schuine) vind ik wel leuk gedaan. 5.5/10 Eindoordeel: 6.33/10 Reageren
Addicted2 Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Kickje aangezien ik een 2e editie in me eerste post heb gezet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.