Robin2130 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik zie steeds rare puntjes in beeld, zelfs als ik in de bios zit. De puntjes veranderen vaak van positie. Vanochtend even een andere moederbord in mijn kast gehangen, maar het probleem blijft. (zelfde videokaart). Mijn drivers zijn up to date, dus waar kan het aan liggen? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik zie steeds rare puntjes in beeld, zelfs als ik in de bios zit. De puntjes veranderen vaak van positie. Vanochtend even een andere moederbord in mijn kast gehangen, maar het probleem blijft. (zelfde videokaart). Mijn drivers zijn up to date, dus waar kan het aan liggen? Corrupte videokaart Reageren
K.O. Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Corrupte videokaart Of een kapotte monitor.. Zijn de puntjes er ook in Print Screen afbeeldingen? (In de afbeelding zelf, niet over de afbeelding heen, als je begrijpt wat ik bedoel) Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Corrupte videokaart Of een kapotte monitor.. Zijn de puntjes er ook in Print Screen afbeeldingen? (In de afbeelding zelf, niet over de afbeelding heen, als je begrijpt wat ik bedoel) Ik ben die verrekte irritante **puntjes meer dan zat. Even ter verduidelijking: Als je goed kijkt zie je een stippellijntje lopen rechts onderin (rechts van NL) Je kan ze ook linksboven zien bij de groene pijl van Firefox. Bewerkt: 29 augustus 2008 door Robin2130 Reageren
GTA Monster Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Conclusie: Koop een HD Monitor, 10x zo goed en je ziet alles 10x beter. Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Conclusie: Koop een HD Monitor, 10x zo goed en je ziet alles 10x beter. Dat lijkt me niet echt een oplossing voor dit probleem. Ik denk dat het aan je videokaart ligt, doordat je de puntjes ook op je afbeelding ziet. Zie je die puntjes altijd op die plek, bijvoorbeeld ook als je gaat gamen? Als ze op dezelfde plek blijven, kan je het ook aan je beeldscherm liggen... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Conclusie: Koop een HD Monitor, 10x zo goed en je ziet alles 10x beter. HD is bout, dus dat schaf ik niet aan. Ik zie het verschil tussen HD en normaal beeld niet. En dat heeft er geen reet mee te maken. Conclusie: Koop een HD Monitor, 10x zo goed en je ziet alles 10x beter. Dat lijkt me niet echt een oplossing voor dit probleem. Ik denk dat het aan je videokaart ligt, doordat je de puntjes ook op je afbeelding ziet. Zie je die puntjes altijd op die plek, bijvoorbeeld ook als je gaat gamen? Als ze op dezelfde plek blijven, kan je het ook aan je beeldscherm liggen... Gamen hoef ik niet aan te beginnen, want dan zie ik allemaal artifacts en dat soort spul. Ik heb nog een monitor met zo'n dikke reet erachter (ja ik koop pas nieuw spul als er iets kapot is) De puntjes verschijnen altijd op dezelfde plekken. Dus ik kan er vanuit gaan dat ik een begrafenisondernemer mag bellen voor mijn videokaart? Na 3 jaar trouwe dienst te hebben gedaan? Reageren
Wickedmen Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Conclusie: Koop een HD Monitor, 10x zo goed en je ziet alles 10x beter. HD is bout, dus dat schaf ik niet aan. Ik zie het verschil tussen HD en normaal beeld niet. En dat heeft er geen reet mee te maken. Conclusie: Koop een HD Monitor, 10x zo goed en je ziet alles 10x beter. Dat lijkt me niet echt een oplossing voor dit probleem. Ik denk dat het aan je videokaart ligt, doordat je de puntjes ook op je afbeelding ziet. Zie je die puntjes altijd op die plek, bijvoorbeeld ook als je gaat gamen? Als ze op dezelfde plek blijven, kan je het ook aan je beeldscherm liggen... Gamen hoef ik niet aan te beginnen, want dan zie ik allemaal artifacts en dat soort spul. Ik heb nog een monitor met zo'n dikke reet erachter (ja ik koop pas nieuw spul als er iets kapot is) De puntjes verschijnen altijd op dezelfde plekken. Dus ik kan er vanuit gaan dat ik een begrafenisondernemer mag bellen voor mijn videokaart? Na 3 jaar trouwe dienst te hebben gedaan? zorg maar alvast voor een mooie begrafenis oftewel pleur hem in de prullenbak Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 @hierboven: Haal de quote weg, de pagina wordt steeds langer waardoor ik moeilijker kan scrollen. Kijk op zwartemarktplaats.nl gewoon naar een simpele 1024x768 monitor. Je hebt last artifacts ofzoiets. Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) @hierboven: Haal de quote weg, de pagina wordt steeds langer waardoor ik moeilijker kan scrollen.Kijk op zwartemarktplaats.nl gewoon naar een simpele 1024x768 monitor. Je hebt last artifacts ofzoiets. Gast, mag ik even iets duidelijk maken; je weet blijkbaar niet eens waar je het over hebt. Artifacts worden veroorzaakt door de videokaart, niet het beeldscherm. Als je een ander beeldscherm koopt, heb je nog steeds hetzelfde probleem Artfacts krijg je vooral als je videokaart oververhit is geraakt, bijvoorbeeld omdat hij overclocked is of omdat hij geen goede koeling krijgt. Bewerkt: 30 augustus 2008 door Galiorix Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik heb mijn graka niet overgeklokt maarja hijh is al 3 jaar oud natuurlijk, dus dan wordt het wel tijd om te overlijden. Ik denk dat hij oververhit is geraakt, ondanks het fannetje het nog steeds goed doet... Ach.. ik trek mijn portemonnee wel weer open Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 [...]Ach.. ik trek mijn portemonnee wel weer open Wat is je budget? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 [...]Ach.. ik trek mijn portemonnee wel weer open Wat is je budget? Aangezien ik bij de Alternate werk hoef ik niet zo'n hoog budget te hebben voor een leuke graka Klik Ik denk dat ik daarmee met gemak GTA IV kan draaien ^^ Reageren
ikt Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Hmz, koop dan maar meteen betere ander hardware, anders is je videokaart sneller dan de rest. =P Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Hmz, koop dan maar meteen betere ander hardware, anders is je videokaart sneller dan de rest. =P Niet nodig Ik heb een nieuwe MSI moederbord en een leuke Intel Core 2 Duo @ 2,8GHz erin hangen. Dus dat gaat prima samen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.