Vegeta Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Hmz, koop dan maar meteen betere ander hardware, anders is je videokaart sneller dan de rest. =P Niet nodig Ik heb een nieuwe MSI moederbord en een leuke Intel Core 2 Duo @ 2,8GHz erin hangen. Dus dat gaat prima samen Koop een nieuwe monitor, daar licht het gewoon aan. Reageren
FerryN Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Hmz, koop dan maar meteen betere ander hardware, anders is je videokaart sneller dan de rest. =P Niet nodig Ik heb een nieuwe MSI moederbord en een leuke Intel Core 2 Duo @ 2,8GHz erin hangen. Dus dat gaat prima samen Koop een nieuwe monitor, daar licht het gewoon aan. En waarom is het zijn monitor? Betaal jij hem het geld als het niet zo is? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Hmz, koop dan maar meteen betere ander hardware, anders is je videokaart sneller dan de rest. =P Niet nodig Ik heb een nieuwe MSI moederbord en een leuke Intel Core 2 Duo @ 2,8GHz erin hangen. Dus dat gaat prima samen Koop een nieuwe monitor, daar licht het gewoon aan. O? Ik heb geen LCD scherm en angezien de puntjes, strepen e.d. steeds bewegen KAN het niet aan de monitor liggen. Reageren
ikt Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Er is al reeds gezegd dat het niet aan de monitor ligt. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Er is al reeds gezegd dat het niet aan de monitor ligt. Ik weet het, maar ik wou het nog even benadrukken aangezien er toch mensen zijn die niet eerst het topic door willen lezen voordat ze wat posten. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Als je toch bij Alternate werkt.. Neem je pc mee en sluit hem daar op een beeldscherm aan en kijk wat er gebeurt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.