moechy Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Hey, Dit is het topic waar je kan vertellen wat jij meestal draagt. Eventueel met foto's erbij. Ik vond hier geen topic over met zoekfunctie. Gelieve on-topic te blijven en alleen je kleding te posten. Als je op iemand reageert post dan ook je kleding. Of post iets nuttigs. Bedankt, Ik begin: Meestal draag ik: Mijn zwart-witte arafat sjaal: Een zwarte T-shirt. Een trui van bullet for my valentine. Mijn grijze of zwarte skinny Men riem Men zwarte all stars: Bewerkt: 29 augustus 2008 door moechy Reageren
Timske Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 AllStars zijn lelijk, de jouwe dan teminste sorry Reageren
Disturbed Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 AllStars zijn lelijk, de jouwe dan teminste sorry Heul niet waar, want ik heb die ook! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 AllStars zijn lelijk, de jouwe dan teminste sorry Heul niet waar, want ik heb die ook! Allstars for life Reageren
Ice Banana Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Meestal casual. Gewone shirt, met een jeans. Ik loop dus meestal rond zo; Willekeurig shirt (Meestal een Rock band shirt zoals Metallica, ACDC, Ramones etc...) Altijd mijn riem. Jeans. En "Classic black nike tennis" schoenen. Alleen dan wel met zo'n witte zool. Bijkomend is dan een zwarte hoodie, sokken ofcourse en Boxers. dat is het zo'n beetje Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Vandaag had ik een Converse shirt aan: Een Jack & Jones broek: Quick Schoenen: En hema sokken XD Ik ben aardig casual dus Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik draag altijd G-star broek en quick schoenen. Trui verschilt altijd, vaak draag ik ook een vest. Reageren
Naudin Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Ik ben aardig casual dus Ja dat is echt supercausal Maar niet lelijk ofzo leuke kleren hoor Ik draag meestal gewoon donkere spijkerbroek, me converse schoenen (geen allstar) en een meestal donker tshirt met kleurige opdrukken. Bewerkt: 29 augustus 2008 door Naudin Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Meestal draag ik een spijkerbroek, met een shirt. En daarover een vest. In de herfst/winter draag ik haast elke dag een vest. Reageren
Vegeta Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Moecy waar haal je die arafat sjaal k vind m keihard k wil m in t groen !! Soldate shit, Ik draag meestal : Jas : klik Shirt : Broek : Gwn een jeans schoenen : Reageren
moechy Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Aangezien ik niet in NL woon zul je er niet veel aan hebben als ik zeg waar ie vandaan komt Reageren
Jay; Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Aangezien ik niet in NL woon zul je er niet veel aan hebben als ik zeg waar ie vandaan komt Er zijn verschillende winkels die zowel in België als in Nederland voorkomen. Als het een klein onbekend winkeltje is zal die er misschien niet veel aan hebben maar je weet maar nooit. Ik heb hem in ieder geval ooit wel eens zien hangen in de Amsterdamse stad. Reageren
moechy Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Hier in belgië kan je hem in de fish & chips, cotton club(nee niet de swing-versie) en in fans krijgen. Reageren
The GamerII Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Mijn outfit van vandaag: Tommy hilfiger polo , ietsjes bananeriger en mannelijker is die van mij een donkere spijkerbroek waar ik t merk niet van weet.. komt uit fkrijk en airmax classics Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.