Time-Bandit Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ehm broek: G-Star, Nudie Jeans, Diesel, Replay en Hugo Boss Shirtje/Blousje/Trui/Topje G-Star, Diesel, Replay, Lacoste Schoenen: Witte Kangnai's (nieuw merk uit China, waren 'maar' 85 euro) Broekriem: Big Ass G-Star ding of een smalle Diesel En dan een armband en 2 ringen Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 ik trainer puma kousen en nike schoenen Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Verschillend .. All-Stars schoenen enzo .. Nike kleding .. En op dagen dat ik geen zin heb, lekker joggingbroekje enzo .. Reageren
oostzaan Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Meestal g-star dingen. Of AFCA merkkleding En als ik moe ben ofzo of geen zin heb een donay broek ofzo Reageren
Thabit Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Pet: Bijna altijd Cavello cap met burberry print Shirt: G-Star t-shirt/vest/hoodie/knitwear/whateffa Jeans: Jack&Jones Schoenen: atm Adidas Superstar II. Beetje sportief met casual dus. Reageren
oostzaan Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Oja schoenen altijd nike Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Forecast wit T-shirt Jack and Jones riem H&M broek Nike Sneakers Reageren
ikt Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Ik loop meestal naakt rond Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Ik draag meestal zoiets: Reageren
Fyre Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) @Silverbyte: Hetzelfde, maar meestal draag ik een vest of jas over mn shirt. Bewerkt: 10 september 2008 door Fyre Reageren
Timske Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Vandaag met uitgaan: Petje: Shirtje: [Lonsdale, kon geen plaatje vinden] Trainings broek: Alleen niet van makrtplaats Nike Air Max 90 Mijn Styl Is Fresh Reageren
xgaming Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Meestal een T-shirt (vandaag een G-sus), een spijkerbroek en mijn Nike's of mijn Puma's Gsus shirt: Zwart shirt met dit logo in het wit erop: Meestal casual gekleed. Begin oktober maar weer is even shoppen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Gewoon een spijker broek en een shirtje en dan nog bruine Gaastra schoenen Reageren
Addicted2 Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Het liefst draag ik: Zwarte hoody. Jeans, donkerblauw. K-Swiss schoenen...Zwarte. En natuurlijk ook mijn Samsung D900i, soms mijn iPod nano 4g, enne...Mijn sleutels, altijd handig. Reageren
Leagle Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 pet/hoed; nooit. zonnebril; diesel/gant shirt/overhemd; tommy hillfiger, lacoste, murphy & nye broek; diesel, G-star schoenen; leren lakschoen, merk weet ik zo niet maar wel bijna 200,- diversen; zeer mooie gouden Rolex, niet uit turkije en ook niet uit de grijpautomaat maar bij de juwelier met certificaat!!! en zodra ik thuis kom van mn werk gaat mn trainingsbroekje of joggingbroekje aan met een een t-shirtje of hoodie ghehe en de maxjes natuurlijk... je moet niet zitten aan mn nikiieeeeesss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.