Mr.sjakes Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Eeen Dubbel O sweetvest Een spijkerbroek natuurlijk NY pet Puma schoenen en als ik buiten ben een bondkraagjas . Reageren
bLADE` Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Nu gewoon: Spijkerbroek G-Star vest / of Nike jas G-star T shirt Nike air max Bjorn Borg onderbroek Nike pet http://jdsports.scene7.com/is/image/JDSpor...usm=1.1,0.5,0,0 http://www.gabberwear.nl/catalog/images/NI...-115%20WMNS.jpg (andere kleuren maar zelfde model) http://www.sportschoenshop.nl/shop/compone...83153d37d3d.jpg (andere kleuren) http://www.chemical-records.co.uk/stk_img_.../B/7/CB7682.JPG (andere kleure) Ik kan niet goede G star vinde ;P Reageren
EXIT Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 wat ik meestal draag sokken,schoenen,broek,onderbroek,t-shirt,trui wat een onzin toppic Reageren
the_dan Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 uuh adidas ajax shirt rood ** adidas pet rood adidas broek ajax zwart** puma sokken watheverveel onderbroek (top merk _O) schoenen adidas loopschoenen (nieuwwaarde 240€ 4 paar:O)ajax** in me zakken psp of ds sleutels lg viewty mdatje(met tomtom) en onder me kont een fiets noem me rijk noem me gek noem me verwend ... maar het is wel bijna allemaal gratis ______________________________________alles aan ajax kleding komt via de toekomst** Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 vandaag: feyenoord shirtje gewoon zwarte broek nike petje zwarte nike airmax classic Reageren
Wijst Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Blauw shirt Zwart vest Blauwe spijkerbroek Nike air max Ondergoed (geen details) Reageren
FerryN Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Blauw shirtZwart vest Blauwe spijkerbroek Nike air max Ondergoed (geen details) Doe maar niet nee, anders vertel je ook nog dat er een bruine streep in je onderbroek zat . Witte shirt met beprinting, Karl kani broek, en witte sneakers. En natuurlijk sokken en onderbroek. Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Ik bestel meestal shirts van **** De rock T- Shirts , Vesten enzo.. TIP: Hele vette site als je rock kleding wil.. Meeste shirts van s tot xxl. ACDC METALLICA IRON MAIDEN, maar ook VANS DC GLOBE en andere dingen. Bewerkt: 28 oktober 2008 door Jowx URL verwijderd Reageren
Issie3222 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik heb vandaag dit aangetrokken: Diesel truitje: G-star Jeans: Onitsuka Tiger Schoenen (Die van mij ziet er wat anders uit maar de kleuren zijn hetzelfde) Reageren
Zaahed Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Meestal draag ik zo Oranje Shirt met Capashon (of hoe je het ook schrijft). En een spijkerbroek. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ik draag de kleren waar ik me goed in voel .. en waar ik van denk hey dat past wel.. geen bepaalde merk..hoeft niet zo van mij.. kleren zijn kleren.. en ze moeten je warm houden... Maargoed 2 t-shirts (onder elkaar) draag niet snel truien of moet ze al mooi vinden Spijkerbroek Nike Schoenen... Reageren
1974 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ik daraag meestal onbekende merk kleding, niet zoiets als nike, adidas, etc. Reageren
Zaahed Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ik daraag meestal onbekende merk kleding, niet zoiets als nike, adidas, etc. Ik ook ik draag ook niet echt van die bekende kleding. Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Meestal stuff van Jack & Jones of Geddes & Gillmore. Vest met wijde spijkerbroek tot op mijn enkels lolmao . Een afzak-broek dus . Reageren
tjoef Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik draag the casual stuff Niets speciaal, gewoon jeansbroek, T-Shirt en sweater of vest(liefst met kap). De meeste van mijn kleren komen van Jack & Jones en H&M. Op deze moment is dat dus ook zo jeans, Blauwe T-shirt met in zwarte letters Jack & Jones en een ietwat kleurrijke trui met gekleurde vierkanten patroon en kap. En als schoenen draag ik op deze moment zwarte leren(nepleer natuurlijk) all-stars. Ik heb ook nog paars-zwarte Vans. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.