Miek Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Mij vind je altijd zo: Een witte T-shirt of in de winter een witte t-shirt, maar dan met lange mouwen. Een jeans of joggingbroek van Adidas. Een paar Adidas sportschoenen. Een ring aan m'n vinger . Ik draag meestal dit, ik ben meer het sportype. Ook heb ik altijd een jeans aan, nooit een andere broek. Reageren
sanvice Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Pet: Zwarte nike cap shirt:vest of T shirt Broek: spijker broek altijd schoenen:Nike air max handen:Van die handschoentjes waar je vingers uit komen Reageren
VW-Junkos Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Trui: Trui ofzo Schoenen: All-Stars Onderbroek: Bjorn-borg broek: spijkerbroek ofzo Reageren
the_dan Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 voetbalshirtje van een onboeiende club (vaak ajax trainings spul want dat krijg ik veel via ajax trainingsbroek van ajax loopschoenen van ajax sokken (ook niet onbelangerijk) en een onderbroek als ik naat buiten ga sjakiewolfs jasje van adidas ajax jas ook van adidas adidas broek adidas sokken adidas schoenen dezelfde als van daarboven een weetikveel onderbroek (goed merk dat weetikveel ) en sokken onzinnig he we kunnen net zo goed naakt gaan lopen veel goedkoper Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Zomer: T-shirt, beige broek, sportschoenen. (Dat zijn de zichtbare dingen) Winter: Trui, spijkerbroek, sportschoenen. Van de trui is rechtermouw altijd omhoog gevouwen. Vraag me niet waarom. Reageren
moechy Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 voetbalshirtje van een onboeiende club (vaak ajax trainings spul want dat krijg ik veel via ajaxtrainingsbroek van ajax loopschoenen van ajax sokken (ook niet onbelangerijk) en een onderbroek als ik naat buiten ga sjakiewolfs jasje van adidas ajax jas ook van adidas adidas broek adidas sokken adidas schoenen dezelfde als van daarboven een weetikveel onderbroek (goed merk dat weetikveel ) en sokken onzinnig he we kunnen net zo goed naakt gaan lopen veel goedkoper Zou nogal Frisjes zijn. Denk je niet? Reageren
Kloep Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Dan zal ik ook mijn lijstje maar eens opnoemen, van beneden naar boven: Schoenen: Nike Air-Max (vraag me niet welke, ik heb geen idee ) Sokken: Witte Umbro sportsokken Broek: Een spijkerbroek Onderbroek: Gewoon een Boxer T-Shirt: Eentje van Nike (rood of wit) (Winter) Vest: Eentje van Umbro (rood of zwart) (Winter) Polo: Jaja, een rood-zwart gestreepte van Armani of een witte van Armani (Zomer) Dan draag ik in de zomer met zon ook nog een zonnebril, merk: Een sportmerk: Brunotti En een Zilveren Horloge van Prisma. Zo overgenomen van een juwelierssite Edit: Merk bril toegevoegd ^^ Bewerkt: 9 januari 2009 door Kloep Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Ik draag meestal wel het zelfde soort. Cargo Camo Pants (Urban/snow of woodland) Hoodie Naam van m'n schoenen weet ik niet echt en dat verschild ook weer heel vaak. op dit moment all-stars Witte sokken (zie je toch nooit onder mijn broek) een gewone Boxer Een Sony Playstation portable. Lg mobieltje waarvan ik het soort niet weet. Maar hij kan fotos maken. het is een ouder model maarja ik gebruik hem alleen om te bellen. Bril Dat is het wel. Reageren
David22 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ik draag meestal een vest of trui (sweater), met een spijkerbroek. Op m'n kop draag ik dan een witte of groene Nike pet en om m'n linkerduim en rechterwijsvinger draag ik een ring. Aan m'n voeten heb ik vaak sportsokken met bruine Nike Air Max of All Stars. Om m'n pols draag ik dan ook nog eens een Fossil horloge. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.