Sjorszzz Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Hallo, Ik hoor en lees steeds vaker dingen over het spel Assisent creed. En ik kon er eigenlijk niks over vinden hier op het forum. Dus ja ik ben een beetje aan het twijfelen om die game te gaan halen, want veel mensen zeggen dat het zeker een goede en leuke game is. Dus zou iemand mij misschien informatie kunnen geven of het een leuk spel is of niet. En waar het allemaal over gaat enzo. Ik heb er een trailer van gekeken en die lijkt me ook wel leuk. Maar toch zou ik nog meer info er over willen hebben voor ik hem ga halen of niet. Is het niet een spel die je binnen 1 dag al meteen hebt uitgespeeld? Dus als iemand deze game heeft en er meer info over zou willen geven dan graag. Alvast bedankt. Reageren
IV trailer Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Je hebt hem (misschien niet als je in een rush van 24 uur speelt) niet zo gauw uitgespeelt. Het is best wel een goed verhaal over verraad binnen moordenaars. De muziek en de setting is btw ook al een beleving opzich. Reageren
padrini Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Het spel zelf is fantastisch omdat je gewoon overal kunt komen, op de daken, aan balken hangen en zwaaien, en tussen verschillende steden kun je reizen. Ook is het mogelijk om buiten de stad op een paard te rijden. Het spel zelf is te lang om in 1 dag uit te spelen lijkt mij want als ik het goed heb heb je 5 steden (don't blame if i am fault), in deze 5 steden heb je uitkijkpunten die je moet ontdekken, hbe je mensen die worden bedreigd door ridders die je moet redden, krijg je opdrachten van de assistent's. Ook meot je verschillende objecten verzamelen zoals vlaggen. Het systeem is bijna te perfect voor een spel, want je meot egt goed gaan schuilen wil je ontsnappen aan de wachters in de stad als je wat hebt gedaan wat niet mag. Verder zijn de graphic's van de game beter dan die van gta 4 (mijn mening). (bedenk wel dat deze reactie een mening is en een indruk van het spel tijdens het spelen bij een vriend van mij) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Laat ik in ieder geval voorop stellen dat Assassins Creed qua setting een schitterend spel is. De tot bloei komende steden en gebieden, het landschap en de interactie met de mensen die er rondlopen zijn uitstekend en zorgen ook zeker voor bevordering van het speelplezier. Mijn grootste kritiekpunt echter is de diversiteit/variatie in het spel. Voorafgaand aan een hoofdmissie moet je verschillende soorten sub-missies voltooien, om op die manier informatie over je target te krijgen. Deze sub-missies vormen een redelijk groot onderdeel van het spel, maar zijn eentonig en kennen elk (per soort) dezelfde structuur. Dat maakt elke missie wat mij betreft al gauw een routineklus, wat uiteindelijk ook de reden is geweest dat ik het spel niet uitgespeeld heb. Neemt natuurlijk niet weg dat het spel daarnaast briljant was, en dan met name het rondrennen door de steden. De PC-versie kent overigens meer sub-missies dan de console versies, mocht het van belang zijn in je keuze. Reageren
White Gold Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 @ Matiscus: Zonde dat je het spel niet heb uitgespeeld, het einde was het beste van het hele spel, dat was niet normaal zo cool, als het hele spel zo had geweest, oooh Reageren
Naudin Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) In het begin denk je wow wat een supervet spel. Maar daarna valt het maar in herhaling, herhaling, herhaling. Het enige wat je moet doen is afluisteren, zakkenrollen, vermoorden en wat vlaggen verzamelen. Dat is het zo'n beetje. Ubisoft had gewoon geen enkel idee wat ze in het spel moesten stoppen en dus is het steeds hetzelfde... Bewerkt: 29 augustus 2008 door Naudin Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 @ Matiscus: Zonde dat je het spel niet heb uitgespeeld, het einde was het beste van het hele spel, dat was niet normaal zo cool, als het hele spel zo had geweest, oooh Vind je? Ik vond dat juist het minste. Ja, het vechten was leuk, maar als je bij die grote baas komt is het een stuk minder realistisch, en dat vond ik juist één van de goede dingen aan het spel. Als je houd van mooie graphics en een lekker vechten, is het zeker een aan te raden spel. Houd je van een goede storyline, dan raad ik hem af. De storyline op zich is wel goed, maar de missies zijn telkens hetzelfde, wat natuurlijk het belangrijkste is aan de storyline. Het is overigens Assassin's Creed, en niet Assisent Creed. Ik zou als ik jou was gewoon wat bekende game-sites en/of Wikipedia erop nazoeken, die geven je betere recensies als dat wij hier kunnen doen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Allemaal bedankt voor de duidelijk info. Idd ik hou wel van mooie graphics en een lekker vechten. Toch vind ik de storyline ook wel weer belangrijk. Maar dan nog 1 vraagje. Moet je goed engels kunnen om het spel goed te kunnen spelen, of wijst het meeste zich allemaal wel vanzelf? Reageren
moechy Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Om het verhaal te snappen moet je toch wel wat engels kennen. Alhoewel het meeste zichzelf uitwijst. Verder raad ik je het spel zeker aan. De graphics alleen al zijn verblunderend. Reageren
IV trailer Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Om het verhaal te snappen moet je toch wel wat engels kennen.Alhoewel het meeste zichzelf uitwijst. Verder raad ik je het spel zeker aan. De graphics alleen al zijn verblunderend. Als je echt het verhaal wilt kunnen volgen (wat overigens best wel interressant is) dan moet je wel redelijk goed engels kunnen. Enig punt is dat het verhaal wel boeiend is maar dat de dialogen die je echt wat over het verhaal vertellen slechts een keer per hoofdstuk voorkomen. In de hoofdstukken zelf ben je eigenlijk vooral bezig met telkens exact dezelfde missie's maar dan steeds op andere plekken. De dialogen zijn over het algemeen wat complexer dan bijvoorbeeld gta. Reageren
oostzaan Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ik vond het een heeeel saai spel. Dit is gewoon een spel dat je ligt of het ligt je niet. En ik was er na 1 kwartiertje klaar mee! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 (bewerkt) Ik snap nu wat de meeste bedoelen. Want ik zit nu in memoryblok 5 en die zelfde missies gaan maar door en door, ze blijven maar komen en komen. Hoeveel memoryblokken zijn er eigenlijk als ik vragen mag? Bewerkt: 12 september 2008 door Sjorszzz Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Dat zie je als je moet kiezen toch ? Als je je memory block moet kiezen zie je ze allemaal ook die die nog niet unlocked zijn dus kijk dan ff hoeveel er in totaal zijn , ik zelf zit nog maar in memory block 4 en speel niet echt veel meer speel nu gewoon Halo 3 en Guitar Hero 3 Gratzz GTAFreak007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.