keessie Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 hey mensen ik heb de liberty city mod voor vice city gedownload en geinstaleert maar als ik dan "liberty city launcher" opstart krijg ik het scherm er is een fout opgetreden rapport verzenden/niet verzenden en als ik vicecity.exe opstart krijg ik een unhandeled conception op driekwart van het laden weet iemand hoe ik dit oplos??? grz Keessie Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 door je dat spul te uninstallen... Andere optie is er niet, en aangezien ik niet veel weet van vcs modding kan ik ook niet zo ver helpen. Misschien iets fout gedaan tijdens installen? instal hem opnieuw. als het nog niet werkt weet ik het niet... Reageren
keessie Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) is het niet mogelijk om lc mod te laten werken?? grz Keessie EDIT: het is al gelukt moest de vclimitadjuster wat hoger zetten(nu weet ik ook waarom mijn eigen gemaakte eiland niet werkte) Bewerkt: 1 september 2008 door keessie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.