Abdul Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Wie zou mij kunnen helpen met een missie?? ik moet naar een beach party(vrij op het begin van het spel) en daar moet ik gaan danse en moet minstens 3000 punten nodig :blink: ...maar haal dat lang niet...heeft iemand misschien tips voor mij? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_E1 er is geen tip voor die missie...laat staan gouden tip. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 het is gewoon kijken drukken kijken drukken en dan heel snel dan lukt die vaneigens Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 er is geen tip voor die missie...laat staan gouden tip. En de zoekfunctie dan? :-) @Abdul: kies volgende keer een duidelijke topic-naam. Dus met de naam van de missie erin. En gebruik eerst even de zoekfunctie voor je een vraag stelt. Bijna alle missies zijn al heel vaak besproken op dit forum. Slotje (waarom niet :-) ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts