DenkaanHenk Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik heb vanmiddag een Ipodje gekregen, en heb Itunes gedownload zoals iemand tegen mij zei. Maar hoe krijg ik die muziekjes via Itunes op me Ipod? Kan iemand dat even goed uit leggen? Want ik hoor iedereen zeggen dat het erg onhandig is. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Je doet die Usb kabel die als het goed zit bij je ipod zit. Daarna plug je je ipod aan de computer ens tart itunes op Als het goed is zie je dan Mijn Ipod (ergens in die richting) klik die aan en dan maak je een afspeellijst sleep je muziek die in Itunes staat naar die lijst en klaar is kees en vergeet niet om op het knopje naast de naam te klikken wacht gedurende 5-20 seconden tot er op je scherm van je ipod staat klaar om te loskoppelen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Bedankt! Best onhandig eigelijk, met me vorige MP3 speler deed ik handmatig. Een stukke sneller en handiger. Reageren
tjippie Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 nou, maar een ipod is veeel luxer en shizzle, en veel meer geheugen Reageren
Jay; Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Best onhandig eigelijk, met me vorige MP3 speler deed ik handmatig. Een stukke sneller en handiger. Nou, als je muziek download kan je bij het betreffende programma aangeven dat alle gedownloade muziek in de Itunes map moet worden gegooid. Elke keer dat een liedje klaar is, kijk je even bij Itunes en je ziet het liedje weer staan, dit gebeurd dan automatisch. Als jij dus alle gedownloade muziek per direct op je Ipod wilt hebben doe je het volgende: Stel in dat alle gedownloade muziek in Itunes moet komen. Stop je Ipod via de kabel in je PC. Open het programma Itunes. Nu zie je erg veel liedjes staan die jij hebt gedownload. Klik links bovenaan op "Ipod van ".." synchroniseren. Nu heb je in één keer alle gedownloade muziek op je Ipod, net zo handig als een MP3-speler. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Oh, nu snap ik het beter. Bedankt voor de goede uitleg Jay;! Reageren
oostzaan Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 nou, maar een ipod is veeel luxer en shizzle, en veel meer geheugen En de iphone 3g ishet luxetst( hoe je het allemaal ook speld) Reageren
GTA Haas Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 nou, maar een ipod is veeel luxer en shizzle, en veel meer geheugen En de iphone 3g ishet luxetst( hoe je het allemaal ook speld) Ja, maar nu is de Ipod Touch dé bom! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) nou, maar een ipod is veeel luxer en shizzle, en veel meer geheugen En de iphone 3g ishet luxetst( hoe je het allemaal ook speld) Ja, maar nu is de Ipod Touch dé bom! Exact het zelfde qua software mogelijkheden. Alleen je kan er mee bellen -_-' En is iets slanker. Dus je reactie slaat nergens op Bewerkt: 10 februari 2009 door .Whoopdidoo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.