Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tjerk

17

• DenkaanHenk

13

• Basssss

7

• Dutchy3010

5

Geplaatst:

Het staat allemaal in de Readme, maar ik zal het wel even kopieeren:

Je moet de bestanden: Main.scm en Script.img plaatsen in het mapje: Scripts. Dat

staat in het mapje data in je GTA SA folder. Vergeet niet de orginele bestanden

te back-uppen. Plaats het bestand: american.gxt in het mapje:

TEXT. Vergeet ook hier niet je orginele bestanden te back-uppen.

Geplaatst:
Het staat allemaal in de Readme, maar ik zal het wel even kopieeren:

Je moet de bestanden: Main.scm en Script.img plaatsen in het mapje: Scripts. Dat

staat in het mapje data in je GTA SA folder. Vergeet niet de orginele bestanden

te back-uppen. Plaats het bestand: american.gxt in het mapje:

TEXT. Vergeet ook hier niet je orginele bestanden te back-uppen.

Ik wil niet stom doen, maar als ik hem download zit er alleen een mapje in met de naam 'LV Missie' ofzo, en daarin staat alleen het bestandje american.gxt en niks meer of minder... :?

Geplaatst:

Ten eerst wil ik zeggen dat ik het heel mooi vind dat jij kan scripten,ik ba er namelijk geen hol van :7

Leuke missie alleen idd. veels te makkelijk. :D

Maar als je dit al kan....kan je een moeilijke missie maken met schieten enz. :)

Nog veel succes! :dans::D:dans:

Ten tweede wil ik zeggen tegen Dutchy dat ik het ENORM flauw vind dat je zegt dat hij het idee gestolen heeft.

Dan heb jij ook alles gejat van Rockstar :duh: dus hou je flauwekul A.U.B binnen! (Vat dit a.u.b. niet persoonlijk op!!!!)

Mvg PTC. :)

Geplaatst:
Ten tweede wil ik zeggen tegen Dutchy dat ik het ENORM flauw vind dat je zegt dat hij het idee gestolen heeft.

Dan heb jij ook alles gejat van Rockstar :duh: dus hou je flauwekul A.U.B binnen! (Vat dit a.u.b. niet persoonlijk op!!!!)

Dit is originaliteit van ons geweest. Rockstar zegt dat je andere kleding moet halen in bijvoorbeeld een winkel. Wij hebben zelf bedacht dat je iemand dood moet maken, vervolgens een icoontje erop spawnt, en als je dat icoontje pakt, er een mannetje komt met alleen een onderbroek aan (alsof er je echt de kleding hebt afgepakt). Dat is nérgens in GTA SA, en dus verzonnen door ons. Vervolgens maakt Tjerk een missie, en komt dat precies hetzelfde in voor, terwijl hij hier zegt dat hij General Dilemma gespeeld heeft. Lijkt me duidelijk dat hij dat idee van ons heeft.

Dat wij dingen van Rockstar gebruiken, is trouwens algemeen bekend, dat doet iedereen die script. Toch gebruik je je eigen ideeën, zorg je ervoor dat het niet helemaal zoals Rockstar is om zo de gameplay leuker te maken voor de speler. Als vervolgens blijkt dat iemand anders, zonder ook maar een opmerking erbij te zetten dat hij het idee uit onze mod heeft, die ideeën gebruikt, dan vinden wij dat uiteraard niet leuk. Dat is geen flauwekul, dat is gewoon logisch, jij zou het ook niet leuk vinden als iemand anders ideeën van de door jou bedachte "extra's" ineens gebruikt.

@ hieronder: helemaal mee eens :Y

Geplaatst:

Laten we maar ophouden met deze discussie, daar wordt toch niemand vrolijk van.

Dan wil ik nu doen wat ik eigenlijk had willen doen, een screenshot posten:

2441ugz.jpg

Geplaatst:

Dit is originaliteit van ons geweest. Rockstar zegt dat je andere kleding moet halen in bijvoorbeeld een winkel. Wij hebben zelf bedacht dat je iemand dood moet maken, vervolgens een icoontje erop spawnt, en als je dat icoontje pakt, er een mannetje komt met alleen een onderbroek aan (alsof er je echt de kleding hebt afgepakt). Dat is nérgens in GTA SA, en dus verzonnen door ons. Vervolgens maakt Tjerk een missie, en komt dat precies hetzelfde in voor, terwijl hij hier zegt dat hij General Dilemma gespeeld heeft. Lijkt me duidelijk dat hij dat idee van ons heeft.

Wel. In zon missie dat je auto's moet parkeren en zo'n uniform jat.

Geplaatst:
Wel. In zon missie dat je auto's moet parkeren en zo'n uniform jat.

dat klopt in de missie 555 WE TIP moet je ook zo'n kleding pickup pakken: Link

Ik had het over dat half-naakte mannetje, niet over dat logootje. Inderdaad komt dat in SA voor, waar ik niet aan gedacht had overigens, maar dat half-naakte mannetje komt in ieder geval wél van ons.

Veelbelovende screen, tjerk. Ben benieuwd! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...