DenkaanHenk Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Hoeveel % is de missie nu af tjerk? Reageren
Basssss Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Wel. In zon missie dat je auto's moet parkeren en zo'n uniform jat. dat klopt in de missie 555 WE TIP moet je ook zo'n kleding pickup pakken: Link Ik had het over dat half-naakte mannetje, niet over dat logootje. Inderdaad komt dat in SA voor, waar ik niet aan gedacht had overigens, maar dat half-naakte mannetje komt in ieder geval wél van ons. Veelbelovende screen, tjerk. Ben benieuwd! Oja? Klik! <- 2:47, zie je een halfnaakt gastje liggen. Reageren
Tjerk Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Hoeveel % is de missie nu af tjerk? Iets van 75%. Maar het schiet niet op door school, en doordat er weinig interesse in is. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Hoeveel % is de missie nu af tjerk? Iets van 75%. Maar het schiet niet op door school, en doordat er weinig interesse in is. Kom op, maak die tweede missie dan nog af. Daar maak je mij in ieder geval heel blij mee, en zet de 2 missies dan op gtagarage. Reageren
Crypteq Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Hoeveel % is de missie nu af tjerk? Iets van 75%. Maar het schiet niet op door school, en doordat er weinig interesse in is. Ja het is inderdaad jammer dat er niet zoveel mensen geintreseerd zijn in scripten. Maar heb je de missie's al bijna af? 25% is niet zoveel[/font] PS: was ook van plan om binnenkort een missie te maken . BC7 Edit 200 posts Bewerkt: 14 september 2008 door BC7 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Het is inmiddels al 75 % af hoorde ik voor het laatst, maar tjerk geef laatste dagen geen antwoord. Reageren
Tjerk Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Het is inmiddels al 75 % af hoorde ik voor het laatst, maar tjerk geef laatste dagen geen antwoord. Dat komt omdat ik je niet wil teleurstellen Maar ik ben er nu mee aan de gang. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Yes, wil je me een seintje geven waneer het af is? Reageren
Timske Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 DenkAanHenk, als jij je in laat slapen voor een weekje is het ook al klaar Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) Tjerk zei dat de missie op 83 % is, 8 % voor uit gang. Lol, en ja. Ik weet het, je doet het in eens alleen waneer je zin hebt, eerst had je altijd datums waneer het af was. Mja, moet je zelf maar weten. Hoop dat de missie morgen af is ofzo, want je zei dat je er deze avond aan ging werken. :Y Bewerkt: 15 september 2008 door DenkaanHenk Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Hoe lopen de zaken tjerk? Nog steeds even ver denk ik. Reageren
Tjerk Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Het kruipt langzaam naar de 100%, ik zal wel weer is een screen posten om jullie zoet te houden Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Yes, een screen. Geil, geil. Bijna de 100 %, ik ben zeker wel blij. Want met tjerk zijn missies heb je 100 % zeker goede kwaliteit. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Waar blijft de screen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ja, dat vroeg ik me ook al af. Er zou een screen komen zei je tjerk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.