Tjerk Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Das waar, maar ik heb nooit gezegt dat hij vandaag kwam Overigens heb ik er vandaag nouwelijks aan gewerkt, ik moest namelijk nog wat maken voor de PPL, voor school, en ik zat in de Chatroom. Kortom, ik lijdt mezelf te veel af. Misschien moet ik je maar Unblokken Henk. Misschien is dat "Hoeveel procent" van jou nog best stimulerend. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Is de missie al af? Ik zit weg te rotten hierzo. Reageren
Tjerk Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Is de missie al af? Ik zit weg te rotten hierzo. En je zit m'n Msn ook al vol te schelden. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Schelden? Ik werd gewoon gek , de eerste missie ging als een speer. En als het vervolg zo lang duurt worden de fans gewoon gek. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.