Jump to content

Photoshop

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik gebruikt tot nu toe nog nix anders dan Paint, Paint.NET en Flash MX 2004. Met andere woorden: My Sigs Suck[/font]

Weet iemand waar ik een gratis photoshop programma kan downloaden dat niet te moeilijk is?

Mvg, M²

Bewerkt: door Masturmind
Geplaatst:
Ik gebruikt tot nu toe nog nix anders dan Paint, Paint.NET en Flash MX 2004. Met andere woorden: My Sigs Suck[/font]

Weet iemand waar ik een gratis photoshop programma kan downloaden dat niet te moeilijk is?

Nou alle Gratis PS Versies zijn niet al te makkelijk want er is:

• GIMP
  • Corel Photoshop(?)

Dit zijn de versies die ik ken dan

Geplaatst:

Hierboven: Gimp is geen Photoshop.

Je kan ook nog de trail downloaden van Adobe Photoshop CS3, alleen dat is voor 30 dagen gratis.

Geplaatst:

Je kan ook nog de trail downloaden van Adobe Photoshop CS3, alleen dat is voor 30 dagen gratis.

GIMP is inderdaad geen PS maar je kan er eigenlijk wel mee PS'en alleen is het heel moeilijk want je kan degelijk werken met GIMP alleen is het moeilijk en je kan heel veel met GIMP maar ik vind toch CS2 fijner

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de tip, ik ga 'm meteen downloaden :tu:

Bewerkt: door Masturmind

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...