Masturmind Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Ik gebruikt tot nu toe nog nix anders dan Paint, Paint.NET en Flash MX 2004. Met andere woorden: My Sigs Suck[/font] Weet iemand waar ik een gratis photoshop programma kan downloaden dat niet te moeilijk is? Mvg, M² Bewerkt: 31 augustus 2008 door Masturmind Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik gebruikt tot nu toe nog nix anders dan Paint, Paint.NET en Flash MX 2004. Met andere woorden: My Sigs Suck[/font]Weet iemand waar ik een gratis photoshop programma kan downloaden dat niet te moeilijk is? Nou alle Gratis PS Versies zijn niet al te makkelijk want er is: GIMP Corel Photoshop(?) Dit zijn de versies die ik ken dan Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Hierboven: Gimp is geen Photoshop. Je kan ook nog de trail downloaden van Adobe Photoshop CS3, alleen dat is voor 30 dagen gratis. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Hierboven: Gimp is geen Photoshop.Je kan ook nog de trail downloaden van Adobe Photoshop CS3, alleen dat is voor 30 dagen gratis. GIMP is inderdaad geen PS maar je kan er eigenlijk wel mee PS'en alleen is het heel moeilijk want je kan degelijk werken met GIMP alleen is het moeilijk en je kan heel veel met GIMP maar ik vind toch CS2 fijner Reageren
Masturmind Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Hierboven: Gimp is geen Photoshop.Je kan ook nog de trail downloaden van Adobe Photoshop CS3, alleen dat is voor 30 dagen gratis. Bedankt voor de tip, ik ga 'm meteen downloaden Bewerkt: 30 augustus 2008 door Masturmind Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.