coentjee18 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Wisten jullie dat als je tegen van die soort rioleringspijpen aan rijd dat ze dan gaan rollen. Je hebt er niks aan maar is voor een x wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Welkom op het forum coentjee18 Ontopic: Dit was al bekend hier, maar leuk dat je het zelf gevonden heb! Groeten, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Je kan ook prullenbakken omrijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Je kan ook prullenbakken omrijden Dat is ook leuk, vooral als als iemand ervoor loopt. Heb het een keer gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVOwns Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Ja klopt die riool pijpen rollen soms best ver door heb 1 keer gehad dat zon buis over een ventje rolde vet lachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 Ik vind het egt super vet dat je bijna alles kan omrijden of verplaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 wist ik allang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Heart Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Heb ik ook eens gedaan.. Bij Bomb the base moet je die truck proberen te stelen toch en dan naar die plaats brengen, daar staan altijd van die pijpen dus ik ga daar altijd opwachten tot me teamleden komen, net paar seconden voor ze komen knal tegen die pijpen aan en ze knallen tegen die pijpen aan dus een van me maten kon net nog weg maar de andere zat vast opeens dat vond ik ook raar en grappig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 Was idd al bekend Maar nog leuker is : je kan tegen een gastank aanrijden das massamoord zker met drukverkeer in inderdaad die pijpen zijn ook heel erg handig . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2008 hahahah ja je moet zo''n granaat daar onder leggen , dan vliegen ze alle kanten op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.