perry28 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 hallo allemaal even vraagje soms speel ik deadmatch en dan schiet ik een heel magazijn los op iemand en ook duidelijk raak die persoon schiet 2 of 3 kogels ik ben dood ben ik niet iemand die meteen roept hij of zij speelt vals maar ben ik zo slecht of hun zo goed of zijn er toch cheats mogelijk in gta4 MP ik dacht vanniet en HOOP ook van niet groetjes SEE YOU IN MP WERP ps domme naam he haha maar alleen die pakte playstation netwerk ik vind het best haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 hallo allemaal even vraagje soms speel ik deadmatch en dan schiet ik een heel magazijn los op iemand en ook duidelijk raak die persoon schiet 2 of 3 kogels ik ben dood ben ik niet iemand die meteen roept hij of zij speelt vals maar ben ik zo slecht of hun zo goed of zijn er toch cheats mogelijk in gta4 MP ik dacht vanniet en HOOP ook van niet groetjes SEE YOU IN MP WERP ps domme naam he haha maar alleen die pakte playstation netwerk ik vind het best haha Voor zover ik weet kan je niet cheaten maar alleen gebruik maken van glitches... En helaas zijn er stakkers die daar graag gebruik van maken omdat ze het anders niet kunnen winnen. Maar dat hij jou met 2 a 3 schoten dood krijgt is wel mogelijk... Zelfs in 1 shot met een HeadShot. Dus dat is wel mogelijk. Maar let eens op waar je schiet ?? De schade die een speler krijgt is duidelijk minder als je deze in zijn been schiet of in zijn hoofd. Dus let erop waar je hem schiet... En Schiet je wel echt raak?? als je Auto Aim gebruikt en deze speler rent dan schiet je 9 van de 10 keer achter de persoon langs... Dus het ligt ook aan de situatie waar je in zit.... Schiet je tegen een muur aan??? Al dit soort dingen kunnen er aan de hand zijn waarom je hem niet raakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Inderdaad, de speler zal zeker en vast gebruik maken van headshots. Dit leer je na verloop van tijd zelf wel hoor. Maar enkele tips zodat jij ook sneller iemand kan vermoorden: Buk je, zo heb je minder kans dat je naast je tegenstander schiet, dan wanneer je recht staat. Schiet geen 30 kogels na elkaar, maar schiet enkele keren, laat los, schiet nog enkele keren. Want anders zal je er meer en meer naast schieten. Probeer een klein beetje naar beneden te gaan met je linker analoge stick, zodat je naar z'n hoofd richt en hij bijna onmiddellijk dood is. ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik heb soms ook last hiervan. Ik mik dan duidelijk op iemands hoofd, die andere hoeft geeneens dekking te nemen en hij heeft me in een schot geveld. Soms is het zelfs zo dat ik achter een gebouw nog wordt neergeschoten. SOms heb ik ook momenten dat ík degene ben die geen dekking hoeft te nemen en gewoon iedereen met maar een schot kill. Dus ik heb eens nagedacht, en ik denk dat je op willekeurige momenten zwakker en sterker bent (dus sneller dood of moelijker dood). Dat wordt natuurlijk bepaald door de server of de playstation/Xbox. En hoe hoger je rank, hoe meer sterke momenten dat je hebt. Zoiets in die richting. Want ik denk dat in weze iedereen ongeveer even goed is, en dat soms een kleine tarting van het lot wel nodig is om een winnaar te bepalen. Maar goed dat is mijn theorie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik ga Hanneswasco eens eventjes aanvullen ; Als de tegenstander wegrent, schiet dan altijd een beetje vóór hem, want een kogel heeft natuurlijk tijd nodig om het doel te bereiken. Gebruik vooral wapens als SMG's of Snipers -> Krachtig en snel Probeer altijd in de buurt van dekking te zijn (muurtje, grote auto, deur...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
perry28 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 he bedank mensen kijk heb ik echt iets aan en tuurlijk zullen er mensen zijn die er alles aan doen om te winnen door wat dan ook te gebruiken zijn ook veel gasten die wachten je op als je net dood bent en dus geen of 1 wapen heb ja zo kan ik het ook winnen he maar ja komt allemaal goed is echt super mp gta4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik ga Hanneswasco eens eventjes aanvullen ; Als de tegenstander wegrent, schiet dan altijd een beetje vóór hem, want een kogel heeft natuurlijk tijd nodig om het doel te bereiken. Gebruik vooral wapens als SMG's of Snipers -> Krachtig en snel Probeer altijd in de buurt van dekking te zijn (muurtje, grote auto, deur...) Ik zou liever een M4 of AK-47 gebruiken dan een een SMG. Maar met een SMG schiet je ook goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik ga Hanneswasco eens eventjes aanvullen ; Als de tegenstander wegrent, schiet dan altijd een beetje vóór hem, want een kogel heeft natuurlijk tijd nodig om het doel te bereiken. Gebruik vooral wapens als SMG's of Snipers -> Krachtig en snel Probeer altijd in de buurt van dekking te zijn (muurtje, grote auto, deur...) Ik zou liever een M4 of AK-47 gebruiken dan een een SMG. Maar met een SMG schiet je ook goed. Volgens mij heeft een SMG meer kogels. Maar glitches zijn voor noobs, Maak er geen gebruik van, dat bederft de pret voor jouw en je tegenstanders. En op dichte afstand, het beste een shotgun gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik ga Hanneswasco eens eventjes aanvullen ; Als de tegenstander wegrent, schiet dan altijd een beetje vóór hem, want een kogel heeft natuurlijk tijd nodig om het doel te bereiken. Gebruik vooral wapens als SMG's of Snipers -> Krachtig en snel Probeer altijd in de buurt van dekking te zijn (muurtje, grote auto, deur...) Ik zou liever een M4 of AK-47 gebruiken dan een een SMG. Maar met een SMG schiet je ook goed. Volgens mij heeft een SMG meer kogels. Maar glitches zijn voor noobs, Maak er geen gebruik van, dat bederft de pret voor jouw en je tegenstanders. En op dichte afstand, het beste een shotgun gebruiken. Een SMG heeft dan wel maar kogels, maar een Assault Rifle is krachtiger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
straydoggs Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik ga Hanneswasco eens eventjes aanvullen ; Als de tegenstander wegrent, schiet dan altijd een beetje vóór hem, want een kogel heeft natuurlijk tijd nodig om het doel te bereiken. Gebruik vooral wapens als SMG's of Snipers -> Krachtig en snel Probeer altijd in de buurt van dekking te zijn (muurtje, grote auto, deur...) Ik zou liever een M4 of AK-47 gebruiken dan een een SMG. Maar met een SMG schiet je ook goed. Volgens mij heeft een SMG meer kogels. Maar glitches zijn voor noobs, Maak er geen gebruik van, dat bederft de pret voor jouw en je tegenstanders. En op dichte afstand, het beste een shotgun gebruiken. Een SMG heeft dan wel maar kogels, maar een Assault Rifle is krachtiger. en smg is schever Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik ga Hanneswasco eens eventjes aanvullen ; Als de tegenstander wegrent, schiet dan altijd een beetje vóór hem, want een kogel heeft natuurlijk tijd nodig om het doel te bereiken. Gebruik vooral wapens als SMG's of Snipers -> Krachtig en snel Probeer altijd in de buurt van dekking te zijn (muurtje, grote auto, deur...) Ik zou liever een M4 of AK-47 gebruiken dan een een SMG. Maar met een SMG schiet je ook goed. Volgens mij heeft een SMG meer kogels. Maar glitches zijn voor noobs, Maak er geen gebruik van, dat bederft de pret voor jouw en je tegenstanders. En op dichte afstand, het beste een shotgun gebruiken. mischien domme vraag maar wat zijn glitches en hoe kom je eraan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 glitches zijn bugs waar je in kan gaan/springen w/e en dan zit je in een ruimte waar andere mensen jouw niet zien en jij hun wel of dat jij op een bepaalde spot weet dat je daar gewoon doorheen kan schieten, denk maar aan muren etc. Gebouw op het airport is bv een glitch kan je in springen van de zijkant ergens en dan heb je een lock op iedereen terwijl hun jouw never niet kunnen zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 glitches zijn bugs waar je in kan gaan/springen w/e en dan zit je in een ruimte waar andere mensen jouw niet zien en jij hun wel of dat jij op een bepaalde spot weet dat je daar gewoon doorheen kan schieten, denk maar aan muren etc.Gebouw op het airport is bv een glitch kan je in springen van de zijkant ergens en dan heb je een lock op iedereen terwijl hun jouw never niet kunnen zien. ow ok bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersmoker3000 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik speel de laatste tijd ook wat vaker deathmatch, en inderdaad iemand in 1 of 2 schoten killen is niet moeilijk. Goed op je radar kijken, weet waar de vijand is. Bukken, richten, zoom gebruiken(R3), R3 een heel klein beetje liften(headshot), en alleen enkele schoten lossen(1 a 2 p/sec) Probeer het eerst eens in freemode zonder cops met auto-aim, gewoon op mensen. Ook bij die missies pas ik deze techniek toe, en weet ik zo al de kills te jatten van de mensen die een heel magazijn legen op 1 of 2 vijanden. En altijd reloaden met rondje zodra je de kans krijgt. succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leagle Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 ik kan me het meeste vinden in de theorie van martyceha... de ene keer ben je zelf gewoon beter dan de andere keer, heb t zelf ook vaak, soms schiet ik alles wat los en vast zit kapot, maar de tegenstander raak ik niet en soms is het 1 shot 1 kill... dus t is erg wisselvallig, vind t alleen soms vaag dat wanneer ik geen lock heb op iemand en dat die gene mij een headshot geeft, nou weet ik wel dat je ook gewoon kan richten en kan schieten maar wanneer je geen lock hebt en de tegenstander beweegt veel en goed dan is het naar mijn mening onwijs moeilijk om toch iemand dood te schieten zonder lock, maar dat kan misschien een kwaliteit van de tegenstander zijn... net als dieko vind ik ook de m4 en de ak47 de beter wapens, krachtig maar vooral om dat de range verder is, je zal met een m4 veel eerder een lock krijgen dan met de smg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.