Jump to content

chaets in mp


perry28

Recommended Posts

he is leuk om te zien dat veel hier mee bezig zijn en merk wel dat ik het nu veel vaker speel de mp dat je ook steeds beter word en er zijn er gewoon bij die veel en veel beter zijn is alleen maar een kick om juist die gasten neer te knallen is mij mening :D:D

heb niet ech een favo gun

al heb ik gisteren avond een deadmatch gespeel met alleen rpg was echt lachen

groetjes

:cya::cya::cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • perry28

    6

  • AXIO

    5

  • LangeDraak

    5

  • Hanneswasco

    3

Bedankt Hannes . Aan die tips heb ik wat :D . Dan kan ik jou ook nog wat ownen :puh: .

Maar ik gebruik heel soms glitches als ik ver achterloop maar dat is met de 100 matches maar 2x ofzo.

Ik heb ze al 5 weken ofzo niet gebruikt . Maar wat ik wel altijd doe . Op een middelgrote gebouw staan en dan met een RPG of sniper schieten .

Ze kunnen jou (mischien) niet raken maar jij hen wel . Als ze geen snipers of RPGS hebben he' .

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het misschien uitmaken of je op een HD-TV speelt of een gewone tv? Het is namelijk wel zo, dat alles wat langzamer loopt op een niet-HD tv.. of zou het daar niet aan liggen?

zou bij mij niet kunnen heb zelfs full hd tv dus zou daar niet aan mogen liggen lijkt mij zo beter kan gewoon op dit moment nog niet

_O__O_

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het misschien uitmaken of je op een HD-TV speelt of een gewone tv? Het is namelijk wel zo, dat alles wat langzamer loopt op een niet-HD tv.. of zou het daar niet aan liggen?

Ja het soort beeldscherm maakt zeker wel uit... :Y

Op een 42" Full-HD tv zie je meer als op een 55cm Beeldbuis (Zo een die een meter van je muur af komt vanwege de dikke achterkant :puh:)

Dus ook je beeldscherm maakt uit.....

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het misschien uitmaken of je op een HD-TV speelt of een gewone tv? Het is namelijk wel zo, dat alles wat langzamer loopt op een niet-HD tv.. of zou het daar niet aan liggen?

Ja het soort beeldscherm maakt zeker wel uit... :Y

Op een 42" Full-HD tv zie je meer als op een 55cm Beeldbuis (Zo een die een meter van je muur af komt vanwege de dikke achterkant :puh:)

Dus ook je beeldscherm maakt uit.....

Hij bedoelde dat vertraging van de tv zelf.

Dus dat bij iemand 1m/s heeft en iemand anders bv 10m/s, verschil zit er, maar is minimaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Hannes . Aan die tips heb ik wat :D . Dan kan ik jou ook nog wat ownen :puh: .

Maar ik gebruik heel soms glitches als ik ver achterloop maar dat is met de 100 matches maar 2x ofzo.

Ik heb ze al 5 weken ofzo niet gebruikt . Maar wat ik wel altijd doe . Op een middelgrote gebouw staan en dan met een RPG of sniper schieten .

Ze kunnen jou (mischien) niet raken maar jij hen wel . Als ze geen snipers of RPGS hebben he' .

Ik heb nog nooit glitches gebruikt zelfs niet in singelplayer, hoewel ik glitchen niet echt vals spelen kan noemen. ;)

Maar daarom zou ik het nog steeds nooit doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit glitches gebruikt.....

En ik plaats het gebruiken wel onder het kopje valsspelen omdat je meer voordeel hebt dan de rest van de spelers. :duh:

Maar zoals hierboven de situatie met de sniper beschreven heeft hij er wel over nagedacht hoe hij welke glitch goed kon gebruiken....

Niet mijn stijl maar wel slim :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zelf ben na vele tips hier nog allemaal bedankt wel beter geworden merk ik zelf

dus waarom glitches gebruiken gewoon goed de tips lezen van andere mp spelers en je komt een heel eind hoor had er net ook 1 jongen was gewoon erg goed maar had heb ook wel stuk of 2 a 3 keer neer gehaald geeft mij echt een kick dan het leuke van MP is denk ik juist dat je met andere mensen te maken heb en niet met de computer mens is nooit het zelfde

nee vind het een super zet van rockstar de MP

kan ik me nog heel wat uurtjes mee vermaken zo veel dat ik de single player nog niet eens uitgespeeld heb hahaha

:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het misschien uitmaken of je op een HD-TV speelt of een gewone tv? Het is namelijk wel zo, dat alles wat langzamer loopt op een niet-HD tv.. of zou het daar niet aan liggen?

Ja het soort beeldscherm maakt zeker wel uit... :Y

Op een 42" Full-HD tv zie je meer als op een 55cm Beeldbuis (Zo een die een meter van je muur af komt vanwege de dikke achterkant :puh:)

Dus ook je beeldscherm maakt uit.....

Hij bedoelde dat vertraging van de tv zelf.

Dus dat bij iemand 1m/s heeft en iemand anders bv 10m/s, verschil zit er, maar is minimaal.

ik heb een grote dikke tv, en ik zie alles nog prima :puh:

ik snap het hele geheisa niet over HD tv's, ik zie geen verschil, behalve in grootte...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...