Jump to content

chaets in mp


perry28

Recommended Posts

ik snap het hele geheisa niet over HD tv's, ik zie geen verschil, behalve in grootte...

Een HD TV heeft over het algemeen veel betere Graphics. Verder zie je niet veel verschil. :puh:

Kan trouwens iemand eens alle glitches eens hier zetten, want eerlijk gezegd ken ik geen enkele GTA IV MP glitch. :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • perry28

    6

  • AXIO

    5

  • LangeDraak

    5

  • Hanneswasco

    3

Volgens mij zijn er niet echt Glitches aangezien

het continu zich in een andere omgeving afspeelt

Je moet je gewoon strak houden aan de opgenoemde

oplossingen die hier zijn aangegeven.

Nog een TIP:

Als je voorbij een muur loopt, houd je mik puntje langs

de verticale lijn van de muur. Dan zal je altijd gelijk kunnen

schieten als er ineens iemand van achter de muur verschijnt

of rond loopt op straat. Houd hem ook op hoofd hoogt

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het misschien uitmaken of je op een HD-TV speelt of een gewone tv? Het is namelijk wel zo, dat alles wat langzamer loopt op een niet-HD tv.. of zou het daar niet aan liggen?

Ja het soort beeldscherm maakt zeker wel uit... :Y

Op een 42" Full-HD tv zie je meer als op een 55cm Beeldbuis (Zo een die een meter van je muur af komt vanwege de dikke achterkant :puh:)

Dus ook je beeldscherm maakt uit.....

Hij bedoelde dat vertraging van de tv zelf.

Dus dat bij iemand 1m/s heeft en iemand anders bv 10m/s, verschil zit er, maar is minimaal.

ik heb een grote dikke tv, en ik zie alles nog prima :puh:

ik snap het hele geheisa niet over HD tv's, ik zie geen verschil, behalve in grootte...

he hallo bedoel het niet slecht of zo

maar als jij het verschil niet zien misschien toch een bril hoor het verschil is toch wel heeeel duidelijk en dan niet over de grote heb ik het dan

ik heb een lcd tv 102 wel full hd

en me zwager een gewone breedbeeld maar is toch wel heel duidelijk verschil te zien is bij mij toch echt een stuk strakker hoor

maar is denk ik oo wat je gewent bent hoor

maar als jij blij ben met je tv is dat toch goed vind ik

groetjes

_O__O__O_

Link to comment
Delen op andere websites

wat voor glitches dan, (de gene die iedereen kent wil ik je wel geven) maar de rest hou ik voor mezelf :bonk:

Gewoon alle glitches die je kent, en wilt zeggen. :D

je kan in dat gebouw op het vliegveld, je kan op zo'n ding landen dat ronddraait op het vliegveld zo'n soort radar ofzo kan je landen met een heli de schommel glitch afcourse dat zijn de dingen die iedereen wel weet
Link to comment
Delen op andere websites

HD TV is wel degelijk scherper dan een normale TV. Je kunt verder zien (op grote afstand zie je niet dat het 4 pixels zijn, maar een heel poppetje.) Wel zo handig om daarop te richten. Anders denk je dat het gewoon een ding is, en dan word je neer ge AK'd.

Link to comment
Delen op andere websites

HD TV is wel degelijk scherper dan een normale TV. Je kunt verder zien (op grote afstand zie je niet dat het 4 pixels zijn, maar een heel poppetje.) Wel zo handig om daarop te richten. Anders denk je dat het gewoon een ding is, en dan word je neer ge AK'd.

ik kan meestal wel zien als er iets naar me toe loopt :puh:

volgens mij zal het verschil niet zo heel groot zijn, je denkt het alleen maar omdat het beeld groter is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor gliches zou ik zeggen kijk eens op youtube... Daar zijn er genoeg te vinden.

En axio... Waarom zou je de andere gliches niet vinden ??

Je gaat ze on-line toch niet gebruiken he :engel:

heb ik dat gezegt :?

Nee dat heb je zeker niet gezegt. :D

Alleen omdat je de andere glitches zo stellig voor jezelf houdt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor gliches zou ik zeggen kijk eens op youtube... Daar zijn er genoeg te vinden.

En axio... Waarom zou je de andere gliches niet vinden ??

Je gaat ze on-line toch niet gebruiken he :engel:

heb ik dat gezegt :?

Nee dat heb je zeker niet gezegt. :D

Alleen omdat je de andere glitches zo stellig voor jezelf houdt :tu:

omdat ik er toch een beetje trots op ben omdat anderen hem niet weten en ik wel :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
hallo allemaal

even vraagje soms speel ik deadmatch

en dan schiet ik een heel magazijn los op iemand en ook duidelijk raak die persoon schiet 2 of 3 kogels ik ben dood

ben ik niet iemand die meteen roept hij of zij speelt vals maar ben ik zo slecht of hun zo goed

of zijn er toch cheats mogelijk in gta4 MP ik dacht vanniet en HOOP ook van niet

groetjes SEE YOU IN MP :cya::cya::cya:

WERP

ps domme naam he haha maar alleen die pakte playstation netwerk ik vind het best haha :cya::cya::cya:

Voor zover ik weet kan je niet cheaten maar alleen gebruik maken van glitches... :N

En helaas zijn er stakkers die daar graag gebruik van maken omdat ze het anders niet kunnen winnen. :duh:

Maar dat hij jou met 2 a 3 schoten dood krijgt is wel mogelijk... Zelfs in 1 shot met een HeadShot. Dus dat is wel mogelijk.

Maar let eens op waar je schiet ?? De schade die een speler krijgt is duidelijk minder als je deze in zijn been schiet of in zijn hoofd. :D

Dus let erop waar je hem schiet... En Schiet je wel echt raak?? als je Auto Aim gebruikt en deze speler rent dan schiet je 9 van de 10 keer achter de persoon langs... Dus het ligt ook aan de situatie waar je in zit....

Schiet je tegen een muur aan??? Al dit soort dingen kunnen er aan de hand zijn waarom je hem niet raakt.

Iemand doden met 1 schot is niet mogelijk behalve met een sniper ja maar niet met een smg !

er blijft altijd een klein balkje open , zelfs al schot je 1 kogel door zijn hoofd !

misschien een beetje bijdehand maar wel waar :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...