Jizze Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik was zonet op een moter wat aan het toeren en toen stond er ineens in beeld 'cheat activited' ofzoiets. En nu zijn alle auto's heel hard aan het rijden en alle voetgangers rennen weg en ook mijn homies schoten op me. Weet iemand hoe ik dit weer weg kan krijgen? Reageren
JeGe Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik denk dat je de "Riot cheat" hebt aangezet.. Deze is echter NIET uit te zetten Reageren
stefan321 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik was zonet op een moter wat aan het toeren en toen stond er ineens in beeld 'cheat activited' ofzoiets. En nu zijn alle auto's heel hard aan het rijden en alle voetgangers rennen weg en ook mijn homies schoten op me. Weet iemand hoe ik dit weer weg kan krijgen? deactivate allle cheats weer om ze opnieuw in te voeren als je ze niet hebt je je gwn op google naar cheats zoeken Reageren
Jay; Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik was zonet op een moter wat aan het toeren en toen stond er ineens in beeld 'cheat activited' ofzoiets. En nu zijn alle auto's heel hard aan het rijden en alle voetgangers rennen weg en ook mijn homies schoten op me. Weet iemand hoe ik dit weer weg kan krijgen? Eén ding is zeker: je hebt een cheat ingevoerd, door alleen maar de tekst 'cheat activited' kan ik je daar bevestiging voor geven. Je hebt hoogstwaarschijnlijk de verkeerde knoppen achterelkaar ingeduwd waarbij je een hele cheat hebt laten activeren. Nu is het zo dat als je dezelfde cheat opnieuw invoert, de cheat uit zijn werking gaat. Dan staat er 'cheat deactivited'. De vraag is alleen welke cheat je hebt ingevoerd. Kijk even hier en identificeer je met een van de cheats, hij moet er tussen staan. Ga niet zomaar allerlei cheats opnieuw invoeren maar kijk goed welke cheat het is. Sommige cheats kunnen namelijk erge schade aanrichten en kunnen je het spel niet meer laten voltooien. Kijk dus goed en als je het niet zeker weet, post dan je savegame. Iemand anders die er meer verstand van heeft kan dan kijken welke cheat het is en of je er schade mee doet. Reageren
Jizze Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Zou iemand er dan even naar willen kijken? Savegame zit in de bijlage. Ik heb versie 2.0 Alvast bedankt! GTASAsf6.b Bewerkt: 30 augustus 2008 door Jizze Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ja das nie zo slim.... Als je een code invoert waarbij je niet weet elke het is, kan je beter je savegame niet opslaan. Of heb je m op een ander slot opgeslagen? dat kan natuurlijk wel. Als het echt de RIOT cheat is die je hebt gedaan, dan kan je dus lekker overnieuw beginnen als je je oude savegame niet meer hebt... Ps kan niet kijken welke cheat je hebt gedaan. ik speel met versie 1.00. PS voor anderen: als ik met mijn trainer de functie doe dat de cheat teller op 0 staat, zijn dan ook echt alle cheats gedeactiveerd? zoals de riot dus ook? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Ik er even naar kijken voor je.. EDIT, hij doet het niet bij mij. Maar ik ben bang dat je de RIOT hebt gebruikt, dan kan je altijd een savegame downloaden hier op het forum.. @Hieronder, verandert . Bewerkt: 30 augustus 2008 door Fiegel5 Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 heh? what? ik er even nakijken voor je? bedoel je soms: ik zal het even nakijken voor je? Reageren
Jizze Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik heb het inderdaad over een ander slot opgeslagen, dus ik kan wel weer verder met m'n oude. Maar dan moet ik wel weer een boel overnieuw doen, maar dat is niet anders. Toch bedankt voor de hulp en dan kan dit nu wel dicht. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb het inderdaad over een ander slot opgeslagen, dus ik kan wel weer verder met m'n oude. Maar dan moet ik wel weer een boel overnieuw doen, maar dat is niet anders. Toch bedankt voor de hulp en dan kan dit nu wel dicht. Dit heb ik gevonden: Ok omdat er bijna elke week iemand is die een verpeste savegame heeft door de Riot cheat, hier een uitleg hoe je je savegame kan fixen zodat je weer verder kan.Let op: De runtime environment is een dode link op GTAGarage. Als je bij stap 3 bent moet je dit ff downloaden, ipv wat er in stap 3 staat. http://www.download.com/Gtkmm/3000-2070_4-10657560.html 1. Ga naar http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=811 2. Klik op download 3. Klik dan weer op download bij het onderste bestandje. 4. Installeer de runtime environment, als hij vraagt of je iets extra wil installeren, zeg dan ja, anders werkt hij niet. 5. Ga dan terug naar GTA Garage en download deze keer het bovenste bestandje. 6. Pak het ergens uit, open het, en stel de locatie in van jouw GTA San Andreas User Files. Meestal staat ie in Mijn Documenten. 7. Klik dan op Load, en klik jouw savegame aan. 8. Ga naar de General tabblad, daar zie je een paar opties staan, waaronder "Riots in Los Santos". Als je de Riot Cheat gebruikt hebt staat deze aangevinkt. 9. Vink het vakje voor Riots in Los Santos uit. 10. Klik nu bovenin op Save, en klik weer jouw savegame aan. 11. Start nu GTA San Andreas en laad je savegame. De Riots zijn nu weg. Extra Met deze editor kan je altijd Riots aan of uit zetten wanneer het jouw uitkomt. Maar altijd als je een verandering hebt gemaakt moet je je savegame opslaan in de editor en opnieuw laden in GTA San Andreas. Je kan ook altijd Gangwars aan of uit zetten, en een boel andere dingen. Veel plezier. Door: ~Lance Vance Bewerkt: 31 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Voor zover ik kan zien heb je echt geen riot-cheat gebruikt hoor, want er zijn geen rellen, komt geen rook uit de daken, lopen geen mensen met waardevollen spullen, komen geen in brand staande politievoertuigen voorbij... Ik wordt trouwens ook niet aangevallen door je homies. Wat ik je aanraad is gewoon even de riot-cheat invullen en kijken of het verschil maakt met de huidige situatie. Is het niet zo dat bepaalde cheats uitgaan als je hem opnieuw opstart? Ik weet het niet, ben geen expert op het gebied van cheats, maar zoals ik nu jouw savegame bekijk, zie ik niet echt verschillen met normaal... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Het is ook heel lastig om aan de hand van een savegame te bepalen welke cheats gebruikt zijn, alleen het aantal cheats staat vermeldt tussen de stats. Heel veel cheats zijn niet meer actief na het laden van een savegame die bewaart is met cheats. Ik raad je aan om gewoon verder te gaan met de savegame waarin niet gecheat is, hierdoor weet je dus 100% zeker dat er niet gecheat is en dus ook 100% zeker dat dit geen eventuele nadelige gevolgen heeft. @ Jet hieronder: Ik zou het niet weten, ik heb die RIOT cheat nog nooit geprobeerd. Bewerkt: 31 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Jay; Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Is het niet zo dat bepaalde cheats uitgaan als je hem opnieuw opstart? Ik weet het niet, ben geen expert op het gebied van cheats Ja dat klopt, als je een cheat invoert gaat hij in werking en staat er 'cheat activited'. Druk je hem nog een keer in, dan komt er 'cheat deactivited' te staan en gaat de cheat uit zijn werking. De bovengenoemde methode van Dutchy3010 zou dus gewoon moeten werken, dit omdat ook ik denk dat je de riot cheat niet hebt ingevoerd. Je kan dus gerust gaan testen welke cheat het nou wel was. Let wel op dat als je de riot cheat invoert je niet gaat saven, maar dat snap je zelf waarschijnlijk ook wel. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Is het niet zo dat bepaalde cheats uitgaan als je hem opnieuw opstart? Ik weet het niet, ben geen expert op het gebied van cheats Ja dat klopt, als je een cheat invoert gaat hij in werking en staat er 'cheat activited'. Druk je hem nog een keer in, dan komt er 'cheat deactivited' te staan en gaat de cheat uit zijn werking. Dat bedoelde ik niet, ik bedoel als de savegame, het spel, opnieuw opstart. @ KoE: ik denk dat de RIOT-cheat wel duidelijk zou zijn als hij die gebruikt heeft Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Is het niet zo dat bepaalde cheats uitgaan als je hem opnieuw opstart? Ik weet het niet, ben geen expert op het gebied van cheats Ja dat klopt, als je een cheat invoert gaat hij in werking en staat er 'cheat activited'. Druk je hem nog een keer in, dan komt er 'cheat deactivited' te staan en gaat de cheat uit zijn werking. Dat bedoelde ik niet, ik bedoel als de savegame, het spel, opnieuw opstart. @ KoE: ik denk dat de RIOT-cheat wel duidelijk zou zijn als hij die gebruikt heeft De Riot-cheat kan niet afgezet worden hoor Maar mocht hij de cheat hebben geactiveerd, dan moet hij een trucje gebruiken voor de PS2, of een bepaalde trainer downloaden voor de PC, ik dacht dat iemand dit al had gezegt; Zamg0d dus Dat trucje voor op de PS2 weet ik zelf niet meer, staat hier ergens op het forum... MegaPilot. EDIT: Dus hij heeft de PC-versie, had ik niet door, sorry Bewerkt: 31 augustus 2008 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.