OnegaiNL Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Je kan een eigen gang maken maar wat the hell is die D-Pad dan, ik heb hem dus voor PS2. Is het de rechter controlstick ? want dat had ik ook geprobeerd maar gebeurd nix... terwijl er stond dat ik 4 mensen in mijn gang kon hebben. help-su! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) Je kan een eigen gang maken maar wat the hell is die D-Pad dan, ik heb hem dus voor PS2.Is het de rechter controlstick ? want dat had ik ook geprobeerd maar gebeurd nix... terwijl er stond dat ik 4 mensen in mijn gang kon hebben. help-su! dat is helemaal links die vier pijltjes waar je ook je radiozender mee kunt veranderen en positief en negatief mee kunt praten Bewerkt: 23 maart 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OnegaiNL Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Je kan een eigen gang maken maar wat the hell is die D-Pad dan, ik heb hem dus voor PS2.Is het de rechter controlstick ? want dat had ik ook geprobeerd maar gebeurd nix... terwijl er stond dat ik 4 mensen in mijn gang kon hebben. help-su! dat is helemaal links die vier pijltjes waar je ook je radiozender mee kunt veranderen en positief en negatief mee kunt praten dus dan moet je dus 'Target locken' en dan naar boven drukken met zo'n pijltje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 dus dan moet je dus 'Target locken' en dan naar boven drukken met zo'n pijltje? precies of naar onderen kan ook dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OnegaiNL Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 dus dan moet je dus 'Target locken' en dan naar boven drukken met zo'n pijltje? precies of naar onderen kan ook dacht ik ok zal het proberen thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
>ThomaS< Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Ja als je naar boven druk dan vraag je m om met je mee te doen zeg maar... en naar onder drukken dan zeg je m te blijven staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OnegaiNL Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Ja als je naar boven druk dan vraag je m om met je mee te doen zeg maar... en naar onder drukken dan zeg je m te blijven staan. ben ik achter gekomen ja ^^ thnx topic kan al gelocked worden tenzij mensen nog verder willen lullen XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Ja als je naar boven druk dan vraag je m om met je mee te doen zeg maar... en naar onder drukken dan zeg je m te blijven staan. ben ik achter gekomen ja ^^ thnx topic kan al gelocked worden tenzij mensen nog verder willen lullen XD geen slotjes vragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Ja ik heb nog een vraagje heb je een speciaal pogramma nodig om je eigen gang te maken of een bepaalde missie halen. waar moet je dan die mensen samenstellen, wat voor schoenen swetters, broeken en kleding ze aan krijgen en kan je dan ook je eigen gangcar inelkaar zetten en je gangsters sterkere wapens geven bijv. een M4 ps: of bedoelt hij met '' eigen gang maken '' recuteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 zo kan je nog even blijven fantaseren hij bedoelt gewoon dat je kan recruteren :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 (bewerkt) ow ik had gehoopt dat je ook je homies kon tunnen :crying: :crying: :crying: :crying: Bewerkt: 24 maart 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 ow ik had gehoopt dat je ook je homies kon tunnen :crying: :crying: :crying: :crying: als je armax hebt kan je iedereen toevoegen met AK-47 die ik dus heb :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Ja ik heb nog een vraagje heb je een speciaal pogramma nodig om je eigen gang te maken of een bepaalde missie halen. waar moet je dan die mensen samenstellen, wat voor schoenen swetters, broeken en kleding ze aan krijgen en kan je dan ook je eigen gangcar inelkaar zetten en je gangsters sterkere wapens geven bijv. een M4 ps: of bedoelt hij met '' eigen gang maken '' recuteren Je hebt wel een Cheat dat je iedereen kan recrtueren.. Dan krijgt iedereen een TEC9 ook heb je een cheat dat je iedereen kan recruteren, dta iedereen een rocket launcher krijgt... Ze staan op de Gta san andreas Cheat Pagna Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Je kan ook de cheat doen dat iedere burger een wapen krijgt dus heeft jouw burgergang molet of coctail, roketlaunchers, ak47 ,m4 en noem maar op Ps; je kan ook met deze cheat politie mensen recuteren ze kunnen heel goed uit een auto schieten steeds een voltreffer super handig als je langs een nog niet veroverde hood rijdt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 mijn ? gang ? wat een vraag : the empire natuurlijk :lol: :ph34r: grtz dark Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.