Donald-Duck Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Dit is het resultaat, het wordt nog wel groter met meerdere gebouwen maar dit is dus de eerste tussenstap . het huisje heb ik al eerder laten zien maar daar kreeg ik maar 1 reactie op oud klik dit is degene met beter gras oud 2 klik 2e update ideeen wat er nog bij kan mogen natuurlijk ook gepost worden Bewerkt: 31 augustus 2008 door Donald-Duck Reageren
Kloep Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Het ziet er erg leuk uit Misschien is het nog leuk om er wat bomen bij te doen ofzow. Misschien is het ook leuk om wat meer verschillende huizen en misschien een supermarkt Succes ermee, het ziet er al erg leuk uit, ik zou dit niet kunnen Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Heb je dit zelf getekend ofzo?? Het lijkt een beetje op Rollercoaster tycoon 2 Mooi gemaakt! Bewerkt: 30 augustus 2008 door Sprunk Reageren
Masturmind Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Leuk gemaakt, alleen vind ik het gras wat minder, maar verder erg leuk! KUTGW! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Het ziet er erg leuk uit Misschien is het nog leuk om er wat bomen bij te doen ofzow. Misschien is het ook leuk om wat meer verschillende huizen en misschien een supermarkt Succes ermee, het ziet er al erg leuk uit, ik zou dit niet kunnen het is een Auto Dealer lijkt mij Reageren
Kloep Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Het ziet er erg leuk uit Misschien is het nog leuk om er wat bomen bij te doen ofzow. Misschien is het ook leuk om wat meer verschillende huizen en misschien een supermarkt Succes ermee, het ziet er al erg leuk uit, ik zou dit niet kunnen het is een Auto Dealer lijkt mij Ja, dat weet ik, maar ik geef hem tips, om er misschien ook een supermarkt bij te doen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 waar is dit eigenlijk mee gemaakt? Reageren
tomen888 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Paint als ik t goed heb. Maximaal inzoomen en dan pixel voor pixel tekenen. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 ja idd paint, gewoon eerst op 2x inzoomen voor de basis en verder bewerken op 6 of 8x Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 ja idd paint, gewoon eerst op 2x inzoomen voor de basis en verder bewerken op 6 of 8x thnx man MAarja ik zal da toch niet kunnen Reageren
timwing Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik ben ook een tijdje met pixelart bezig geweest, maar dit ziet er goed uit! Je moet wel je dorp/ stad in delen opbouwen dus gebouw voor gebouw, en echt tijd ervoor maken... Het ziet er zeker niet slecht uit, maar misschien kan je het gras wat anders maken... Of een supermarkt.. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) hier is er een met ander gras, nog steeds niet heel realistisch maar het ziet er in mijn ogen beter uit het staat ook in de hoofdpost Bewerkt: 31 augustus 2008 door Donald-Duck Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 ik vond het oude gras mooier Reageren
timwing Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Zou ik je misschien mogen helpen met je pixelbuurt??? Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 ja mag best, maar laat eerst eens iets zien, maar aangezien je al eerder hebt gepixeld heb ik er wel vertrouwen in. Maar het moet wel in dezelfde stijl en groote natuurlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.