Jump to content

pixelbuurt

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is het resultaat, het wordt nog wel groter met meerdere gebouwen maar dit is dus de eerste tussenstap :dans: . het huisje heb ik al eerder laten zien maar daar kreeg ik maar 1 reactie op :duh:

oud klik

dit is degene met beter gras

oud 2 klik

2e update

pixellandvf1.png

ideeen wat er nog bij kan mogen natuurlijk ook gepost worden :dans:

Bewerkt: door Donald-Duck
Geplaatst:

Het ziet er erg leuk uit :tu:

Misschien is het nog leuk om er wat bomen bij te doen ofzow. Misschien is het ook leuk om wat meer verschillende huizen en misschien een supermarkt ;)

Succes ermee, het ziet er al erg leuk uit, ik zou dit niet kunnen :)

Heb je dit zelf getekend ofzo??

Het lijkt een beetje op Rollercoaster tycoon 2 :clown: Mooi gemaakt!

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Misschien is het nog leuk om er wat bomen bij te doen ofzow. Misschien is het ook leuk om wat meer verschillende huizen en misschien een supermarkt ;)

het is een Auto Dealer lijkt mij :7

Geplaatst:

het is een Auto Dealer lijkt mij :7

Ja, dat weet ik, maar ik geef hem tips, om er misschien ook een supermarkt bij te doen ;)

Geplaatst:
ja idd paint, gewoon eerst op 2x inzoomen voor de basis en verder bewerken op 6 of 8x

thnx man

MAarja ik zal da toch niet kunnen

Geplaatst:

Ik ben ook een tijdje met pixelart bezig geweest, maar dit ziet er goed uit! Je moet wel je dorp/ stad in delen opbouwen dus gebouw voor gebouw, en echt tijd ervoor maken... Het ziet er zeker niet slecht uit, maar misschien kan je het gras wat anders maken... Of een supermarkt..

hier is er een met ander gras, nog steeds niet heel realistisch maar het ziet er in mijn ogen beter uit ^_^

pixellandik7.png

het staat ook in de hoofdpost

Bewerkt: door Donald-Duck
Geplaatst:

ja mag best, maar laat eerst eens iets zien, maar aangezien je al eerder hebt gepixeld heb ik er wel vertrouwen in. Maar het moet wel in dezelfde stijl en groote natuurlijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...