Jump to content

WLM Plus! skins

Recommended Posts

Geplaatst:

Vandaag kreeg ik, misschien wel als vele anderen weer een update over MSN messenger. Er zijn weer eens vele nieuwe mogelijkheden om jouw MSN de leukste te maken. De vorige keer kwam Live Messenger met een vernieuwing op het gebied van opmaak van de tekst. Dit maal duwen ze ons in een totaal andere richting. Jawel mensen, we kunnen onze MSN vanaf nu oppimpelen met skins. Maar mensen, bij een van die skins zit een echte GTA IV skin! Hieronder een afbeelding van de skin:

msnskinji3.jpg

Daarnaast zijn er vele andere skins, zoals:

Batman - The Dark Knight

Bob Marly

Iron Man

Kun Fu Panda

Super mario

Counter strike

En zo kan ik nog wel even doorgaan, alle skins kan je hier vinden. Een leuke toevoeging dus :)

Geplaatst:

Een nieuwe optie zou ik het niet willen noemen. Ik heb Plus! 4.50 (december 2007) en daarmee kan ik ook al skins installeren. Dus erg nieuw is die optie niet. :puh:

Ik neem aan dat je een updatemelding van Plus! kreeg en niet van MSN zelf, want dat gebeurd nauwelijks (tenzij je nog 7.0 ofzo had).

Edit: Topictitel verduidelijkt.

Geplaatst:
Ik neem aan dat je een updatemelding van Plus! kreeg en niet van MSN zelf, want dat gebeurd nauwelijks (tenzij je nog 7.0 ofzo had).

Ah, MSN Plus is toch ook msn :7 .

Geplaatst: (bewerkt)

Er staat me iets van bij dat er een programmaatje is waarmee je ook bij de "gewone" MSN (zonder plus) al skins kunt maken/aanpassen. Ik heb daarmee ooit eens een SA-skin gehad.

Wat betreft de GTA IV skin: ik vind hem gewoon lelijk. het logo word half bedekt door de zoekbalk, en bij mij "valt" het zelfs half van het scherm af. VOor de achtergrond hadden ze wat mij betreft ook wel wat leukers kunnen uitzoeken.

EDIT: kom er net achter dat ik de achtergronden kan wijzigen :puh: maar toch blijft de zoekbalk een lelijk obstakel

Bewerkt: door Ymosky
Geplaatst: (bewerkt)
Ah, MSN Plus is toch ook msn :7 .

nee, MSG Plus is een uitbreiding voor MSN, en dus niet MSN zelf. Je kunt er onder andere Geluiden mee verzenden, MSN Messenger persoonlijker maken DMV Skins, Snelteksten verzenden en je kunt ook nog je status wat persoonlijker maken door als je Afwezig bent iedereen die tegen je praat een Automatisch berichtje:

TEST-1.jpg

AUB niet letten op Nikki Whelan

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:
Die IV is lelijk, die van Zamg0d is sexy!! :Y

Als je even verder dan je neus lang is hebt gekeken, had je gelezen dat er meerdere skins zijn. Dit was maar een voorbeeld, waarom ik dit gepakt heb lijkt me overduidelijk gta-gtaforum :7 ? Er zijn dus meerdere skins, en ook vast wel waar bijna naakte wijven opstaan..

Geplaatst:
Die IV is lelijk, die van Zamg0d is sexy!! :Y

Als je even verder dan je neus lang is hebt gekeken, had je gelezen dat er meerdere skins zijn. Dit was maar een voorbeeld, waarom ik dit gepakt heb lijkt me overduidelijk gta-gtaforum :7 ? Er zijn dus meerdere skins, en ook vast wel waar bijna naakte wijven opstaan..

ik zal straks mijn skin wwel posten :7 Die is echt helemaal geweldig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...